اهداف و چشم انداز

مدیریت راهبردی  و اداره امور کسب و کار

مدیریت راهبردی

 تحلیل محیط رقابت و توسعه و حفظ مزیت رقابتی پایدار

همراستایی اهداف و برنامه­‌های راهبردی کسب و کار

برنامه‌­ریزی و تصمیم‌­گیری پورتفوی و راهبردهای تجاری و کسب و کار

ارزیابی ‌و‌ کنترل‌ راهبردی ‌کسب ‌و کار و طراحی‌ و تدوین ‌شاخص‌های ‌بهبود و توسعه‌ عملکرد‌ راهبردی

تکنیک‌های ارزیابی، بهبود و مدیریت عملکرد مبتنی بر راهبردهای کسب و کار  

رویکردهای نوین و نوظهور راهبردی

اداره امور

کسب و کار

تحلیل و به کارگیری نظریه‌­های مدیریت در حوزه کسب و کار ایران

تجزیه و تحلیل و پیش‌بینی محیط و تقاضای بازار

توسعه فرصت­‌های کسب و کار و کارآفرینی

مدیریت صادرات، واردات و مبادلات و تفاهم­‌نامه‌­های بین‌­المللی

اقتصاد بازرگانی و امور مالی و سرمایه گذاری تجاری

مدیریت تکنولوژی و نوآوری­‌های محصولات و خدمات

مدیریت ریسک، تغییر، تعارض و توسعه سازمانی

اخلاق و مسئولیت اجتماعی در  مؤسسات تجاری

حقوق تجارت داخلی و بین­‌المللی

بازاریابی و مسائل بازار

مدیریت راهبردی

و عملیاتی بازاریابی

توسعه مفهوم و فرهنگ بازارگرایی و مشتری مداری در سازمان­‌های تولیدی و خدماتی

تحلیل نظریات و الگوهای نوین بازاریابی مصرف‌کننده و صنعتی

مدیریت خط‌مشی‌های بازاریابی جهانی و بین المللی

فناوری‌­ها و نظام­‌های نوین اطلاعات بازاریابی

سازماندهی، اجراء، ارزیابی و کنترل فعالیت‌های بازاریابی

تحلیل و توسعه فرایندهای بازاریابی و مدیریت بازار

مدیریت کارکنان و امور پرسنلی نیروهای فروش و بازاریابی

بودجه‌­بندی و مسائل مالی فعالیت‌های بازاریابی

توسعه کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان

تحلیل رفتار و روا‌نشناسی مصرف‌کنندگان و فرایند تصمیم‌گیری خرید

طراحی راهبردها و طرح­‌های قیمت­‌گذاری محصولات و خدمات

مدیریت کانال­‌های توزیع، عرضه و نقاط فروش محصولات و خدمات

مدیریت تبلیغات، ترفیعات فروش و ارتباطات یکپارچه بازاریابی

مدیریت خطوط محصولات و بسته‌­بندی

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

مدیریت نام و نشان (برند) تجاری

مدیریت تدارکات و خرید سازمانی

مدیریت فروش و اصول و فنون مذاکرات تجاری

کاربرد تکنیک­‌های‌ داده‌کاوی‌ در‌ هوشمندی‌ تجاری (BI)، هوشمندی‌ بازاریابی (MI) و هوشمندی‌ مشتریان (CI)

کاربرد تکنیک‌های تحلیلی، مدل‌سازی و شبیه‌­سازی فعالیت‌­های بازاریابی

تحلیل مطالعات و تجربیات موردی در حوزه بازاریابی

مباحث

 نوین بازاریابی

واسپاری امور بازاریابی، بازاریابی کارآفرینانه، بازاریابی داخلی، بازاریابی اجتماعی، بازاریابی سبز، بازاریابی فرد به فرد، بازاریابی چریکی

بازاریابی افراد و شخصیت‌ها، بازاریابی مذهبی و ایدئولوژی، بازاریابی سیاسی

بازاریابی مؤسسات غیرانتفاعی، بازاریابی مؤسسات دولتی، بازاریابی خدمات عمومی، بازاریابی شهری، بازاریابی اماکن و گردشگری

بازاریابی الکترونیکی و مجازی، بازاریابی ایمیلی و پیامکی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی شبکه‌ای، بازاریابی مبتنی بر ابزارهای موبایل، بازاریابی در محیط وب 2

بازاریابی آینده‌نگر، بازاریابی فرافرهنگی، بازاریابی پنهان، بازاریابی در محیط بازی و فیلم