درباره نشریه

مدیریت بازرگانی نشریه‌ای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش مدیریت بارگانی در کشور، شناسایی مسائل مدیریتی سازمان‌های ایران و ارانه راهکار برای آن، مقاله‌های علمی در حوزۀ مدیریت بازرگانی را به صورت فصلنامه منتشر می‌کند. این نشریه از مهر ماه سال 1388 آغاز به کار کرد و بصورت فصلی منتشر می شود. سایر اطلاعات این نشریه به شرح زیر می‌باشد:

 

 

  • نشریه مدیریت بازرگانی با انجمن علمی بازاریابی ایران تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است.
  • فلودیاگرام مراحل داوری و پذیرش مقاله در قسمت فرایند پذیرش مقالات شرح داده شده‌است.
  • حقوق معنوی: کلیه حقوق معنوی اثر متعلق به نویسنده است؛
  •  این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار  (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.
  • نوع نشریه: نشریه علمی
  • نوع مقالات قابل انتشار: علمی-پژوهشی
  • توالی انتشار: فصلی
  • زبان: دو زبانه فارسی(چکیده و منابع مقالات انگلیسی)
  • متوسط زمان داوری مقالات:  8 هفته
  • سرقت ادبیجهت پیشگیری از سرقت ادبی از نرم افزار سمیم نور استفاده می‌شود؛
  • دسترسی رایگان و آزاد به مقالات
  • چنانچه مقاله از حامی یا تامین‌کننده اعتبار پژوهشی برخوردار باشد، درج آن در مقاله توسط نویسنده الزامی می‌باشد.
  • کشور محل انتشارایران
  • ناشر انتشارات دانشگاه تهران
  • حوزه  تخصصیمدیریت بازرگانی
  • شروع انتشارپاییز و زمستان 1388
  • زبان مجلهفارسی (چکیده انگلیسی)
  • هزینه بررسی و پذیرش مقاله: رایگان
  • نوع  داوریداوری بسته (دو سو ناشناس) و 2 داور
  • بازه زمانی بررسی اولیهیک هفته
  • فرمتچاپی و الکترونیکی
  • نوبت‌های چاپ :فصلنامه
  • رتبه سال 1402در وزارت علوم: الف
  • ضریب تاثیر ISC: 1.771
  • شاپای چاپی: 2008-5907
  • شاپای الکترونیکی: 2423-5091
  • ایمیل نشریه:   E-mail: jibm@ut.ac.ir