مدیریت بازرگانی نشریهای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش مدیریت بارگانی در کشور، شناسایی مسائل مدیریتی سازمانهای ایران و ارانه راهکار برای آن، مقالههای علمی در حوزۀ مدیریت بازرگانی را به صورت فصلنامه منتشر میکند. این نشریه از مهر ماه سال 1388 آغاز به کار کرد و بصورت فصلی منتشر می شود. سایر اطلاعات این نشریه به شرح زیر میباشد:
- نشریه مدیریت بازرگانی با انجمن علمی بازاریابی ایران تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است.
- فلودیاگرام مراحل داوری و پذیرش مقاله در قسمت فرایند پذیرش مقالات شرح داده شدهاست.
- حقوق معنوی: کلیه حقوق معنوی اثر متعلق به نویسنده است؛
- این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.
- نوع نشریه: نشریه علمی
- نوع مقالات قابل انتشار: علمی-پژوهشی
- توالی انتشار: فصلی
- زبان: دو زبانه فارسی(چکیده و منابع مقالات انگلیسی)
- متوسط زمان داوری مقالات: 8 هفته
- سرقت ادبی: جهت پیشگیری از سرقت ادبی از نرم افزار سمیم نور استفاده میشود؛
- دسترسی رایگان و آزاد به مقالات
- چنانچه مقاله از حامی یا تامینکننده اعتبار پژوهشی برخوردار باشد، درج آن در مقاله توسط نویسنده الزامی میباشد.
- کشور محل انتشار: ایران
- ناشر: انتشارات دانشگاه تهران
- حوزه تخصصی: مدیریت بازرگانی
- شروع انتشار: پاییز و زمستان 1388
- زبان مجله: فارسی (چکیده انگلیسی)
- هزینه بررسی و پذیرش مقاله: رایگان
- نوع داوری: داوری بسته (دو سو ناشناس) و 2 داور
- بازه زمانی بررسی اولیه: یک هفته
- فرمت: چاپی و الکترونیکی
- نوبتهای چاپ :فصلنامه
- رتبه سال 1402در وزارت علوم: الف
- ضریب تاثیر ISC: 1.771
- شاپای چاپی: 2008-5907
- شاپای الکترونیکی: 2423-5091
- ایمیل نشریه: E-mail: jibm@ut.ac.ir