آزاد، ش.، شریفی، ک. (1390). بررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی. نشریۀ مدیریت بازرگانی، 3(9)، 24-1.
امیرخانی، ا. ح.، امانی، م.، تاب، م.، ارجمندی، ع. (1390). بررسی وضعیت سیستمهای اطلاعات بازاریابی شرکتهای متوسط و بزرگ صنایع غذایی.نشریۀ مدیریت بازرگانی، 3(9)، 56-35.
اسماعیلپور، ر.، دوستار، م.، سلطانی، ش. (1393). نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در تصمیم خرید مصرفکنندگان بازار در حال اشباع شرکتهای موادغذایی. نشریۀ مدیریت بازرگانی، 6(4)، 708- 687.
خنانشو، ش.، اخواننیاکی، س. ت. (1385). کاربرد طراحی آزمایشها در تعیین عوامل مؤثر در مشخصههای کیفی رگلاتور آب. مهندسی صنایع و مدیریت، 22(36)، 85-81.
رشیدایی، ا.، رضوانی، ح. ر. (1392). بررسی مهمترین عوامل درون و برون سازمانی مؤثر بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی. تحقیقات بازاریابی نوین، 3(3)، 58-39.
سعیدا اردکانی، س.، طالعیفر، ر.، حاتمی نسب، س. ح.، محمدی، ف. (1390). بررسی و رتبهبندی عوامل و مؤلفههای مؤثر بر فرلیند توسعۀ محصول جدید. مجلۀ علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 1(1)، 126-101.
سلطانی، س.، رمضانپور، ا.، نوعپسند، س. م. (1392). بررسی توسعۀ محصول جدید و رابطۀ آن با مزیت رقابتی (مطالعۀ موردی: صنایع غذایی منتخب استان آذربایجان شرقی). بررسیهای بازرگانی، (63)، 99-86.
سید حسینی، س. م.، ایرانبان، س. ج. (1383). استراتژی توسعۀ محصول جدید رویکردها و یافتهها. مجلۀ دانش مدیریت، 17(1)، 105-81.
شکریزاده، ر.، خاضکی، ح. ر.، مهدیار، م. (1386). اولویتبندی خواستههای مشتریان در روش QFD با استفاده از کنترل فازی. مجلۀ ریاضیات کاربردی واحد لاهیجان، 4(13)، 50-35.
شکوریفر، ح.، محلوجی، ه. (1385). بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد موتور اتومبیل با استفاده از طراحی آزمایشها. مهندسی صنایع و مدیریت، 22(34)، 75-69.
طالبی، ک.، سلیمانی ترکمانی، م.، زارع، ه. (1388). شناسایی و اولویتبندی عوامل اساسی موفقیت در توسعۀ محصول جدید در کسبوکارهای کوچک و متوسط مستقر در پارکهای علم و فناوری تهران. فصلنامۀ اقتصاد و تجارت نوین، 5 (19و20)، 100-83.
عزیزی، ش.، قرهچه، م.، ستار، و. (1390). ارائۀ مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی. نشریۀ مدیریت بازرگانی، 3(10)، 126-115.
متقی، ه.، ربانی، م. (1386). چگونگی بهبود کیفیت محصول با استفاده از تکنیک طراحی آزمایشها (DOE)، (مطالعۀ موردی بر روی آجر MgO-C در شرکت فراوردههای نسوز پارس). مدرس علوم انسانی، 11(55)، 179-161.
مهدوی، ه. (1389). دانش توسعۀ محصول جدید (NPD). فصلنامۀ دیدگاه مهندسین صنایع، (12)، 49-41.
یزدانی، ا. ع.، فلاح ماکرانی، ی.، حلاجیان، ا. (1389). بررسی تأثیر استقرار اتوماسیون اداری در کاهش هزینهها با روش تحلیل نقطۀ سربهسر (مطالعۀ موردی: صنایع چوب و کاغذ مازندران). مجلۀ مدیریت توسعه و تحول، (5)، 56- 49.
Amirkhani, A., Amani, M., Tab, M. & Arjmandi, A. (2011). Study of marketing information systems condition for medium and large companies in the food industry. Journal of Business Management, 3(9), 35-56. (in Persian)
Azad, Sh. & Sharifi, K. (2011). Study of Marketing information systems condition for medium and large companies in the food industry. Journal of Business Management, 3(9), 1-24. (in Persian)
Azizi, Sh. Ghare- che, M. & Satar, V. (2011). A model of effective factors on brand performance in food industry. Journal of Business Management, 3(10), 115-126. (in Persian)
Benner, M., Linnemann, A. R., Jongen, W. M. F. & Folstar, P. (2003). Quality Function Deployment (QFD)-can it be used to develop food products? Food Quality and Preference, 14(4), 327-339.
Choo, A. S., Linderman, K. W., & Schroeder, R. G. (2007). Method and context perspectives on learning and knowledge creation in quality management. Journal of Operations Management, 25(4), 918-931.
Collins, O. (2016). Market-oriented new product development of health promoting foods for the ageing population. PhD Thesis, University College Cork.
Cooper, R. G. (1999). Product leadership: creating and launching superior new products. Da Capo Press.
Costa, A.I. A., Dekker, M. & Jongen, W. M. F. (2000). Quality function deployment in the food industry: a review. Trends in Food Science & Technology, 11(9), 306-314.
Costa, A. I. & Jongen, W. M. F. (2006). New insights into consumer-led food product development. Trends in Food Science & Technology, 17(8), 457-465.
de Fátima Cardoso, J., Casarotto Filho, N. & Miguel, P. A. C. (2015). Application of Quality Function Deployment for the development of an organic product. Food Quality and Preference, 40, 180-190.
Esmailpour, R., Dostar, M. & Soltani, Sh. (2014). The role of corporate social responsibility in the purchasing decision of consumers in the market is saturated food companies. Journal of Business Management, 6 (4), 687-708. (in Persian)
Jacobsen, L. F., Grunert, K. G., Søndergaard, H. A., Steenbekkers, B., Dekker, M., & Lähteenmäki, L. (2014). Improving internal communication between marketing and technology functions for successful new food product development. Trends in Food Science & Technology, 37(2), 106-114.
Khenasho, SH., Akhavanneyaki, S.T. (2006). Used in experiments designed to determine the factors affecting the characteristics of water quality regulator. Journal of industrial Enginnering and Management, 22(36), 81-85.
(in Persian)
Kowalska, M., Pazdzior, M. & Krzton-Maziopa, A. (2015). Implementation of QFD method in quality analysis of confectionery products. Journal of Intelligent Manufacturing, 1-9.
Ma, T. B. (2013). Study on Integrated Design Quality Mode Based on QFD and DOE. In International Asia Conference on Industrial Engineering and Management Innovation (IEMI2012) Proceedings (pp. 785-791). Springer Berlin Heidelberg.
Mahdavi, H. (2010). Knowledge of NPD. Journal of industrial engineers view, (12), 41-49. (in Persian)
Montgomery Douglas C. (2004). Design and Analysis of Experiments, 6th Edition, ISBN: 978-0-471-48735-7.
Motaghi, H., Rabani, M. (2007). How product quality improve using DOE (Case study: MgO-C brick in Pars Refractories Co.). Journal of Human sciences Lecturer, 11(55), 161-179. (in Persian)
Naspetti, S., Alberti, F. & Solfanelli, F. (2015). Quality function deployment in the organic animal food sector: application to poultry meat. Italian Journal of Animal Science, 14(3), 544-550.
Rashidaei, A.S. & Rezvani, H.R. (2014). An investigation of most important internal and external organizational factors effect on new product performance in food industries. NMRJ, 3 (3), 39-58. (in Persian)
Ross, P. J. (1988). The role of Taguchi methods and design of experiments in QFD. Quality Progress, 21(6), 41-47.
Saeeda Ardakani, S., Taleiefar, R. Hataminasab, S.H. & Mohamadi, F. (2011). Studying and ranking of factors and components of effective NPD process. Journal of New market research, 1(1), 101-126. (in Persian)
Seydhoseyni, S.M., Iranban, S.J. (2004). New product development strategy approaches and findings. Journal of knowledge management. 17(1)81-105. (in Persian)
Sheng, J., He, Z. & Shi, X. (2002). Integration of Design of Experiments into Quality Function Deployment. Asian Journal on Quality, 3(1), 71-84.
Shokohifar, H. & Mahloji, H. (2006). Factors affecting the performance of motor vehicles using the experimental design. Journal of industrial Engineering and Management, 22(34), 69-75. (in Persian)
Shokrizade, R. Khazaki, H.R. & Mahdiyar, M. (2007). Prioritizing the demands of customers in QFD method Using Fuzzy Control. Journal of applications of operation research (applied mathematics), 4(13), 35-50. (in Persian)
Soltani, S., Ramazanpour, I. & Nopasand, S.M. (2014). Study of new product development and its relationship to the competitive advantage. Journal of Business reviews, (63), 86-99. (in Persian)
Sriraman, V., Tosirisuk, P. & Chu, H. W. (1990). Object-oriented databases for quality function deployment and Taguchi methods. Computers & Industrial Engineering, 19(1), 285-289.
Talebi, K., Soleymani Torkamani, M. & Zare, H. (2010). Identifying and prioritizing critical success factors in NPD In SMUs in Science and technology parks Tehran. Journal of new Economy and business, 5(19-20), 83-100.
(in Persian)
Yazdani, A.A., Falah Makerani, Y. & Halajiyan, E. (2010). Investigate the impact of office automation to reduce costs using break-even analysis (case study: in wood and paper Mazandaran industry). Journal of Management development, (5), 49-56. (in Persian)
Yoon, B. & Park, Y. (2007). Development of new technology forecasting algorithm: hybrid approach for morphology analysis and conjoint analysis of patent information. Engineering Management, IEEE Transactions on, 54(3), 588-599.
Zaidi, M. F. A. & Othman, S. N. (2015). Organisational capabilities, environmental turbulence, and NPD performance: a study on Malaysian manufacturing firms. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 172, 286-293