اسماعیلپور، رضا؛ دوستار، محمد؛ طاهرپور، نسترن (1395). مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر. فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدیریت بازرگانی، 8(1)، 1-28.
اعتضادپور، پارینه (1394). نقش رهبری تحولآفرین و توسعه فناوری اطلاعات بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: بانک مسکن). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
حبیبی، معصومه؛ جعفری فارسانی، جواد و رشیدی، محمد مهدی (1389). رابطه بین سرمایههای فکری و قابلیت یادگیری سازمانی در مؤسسه مطالعات بینالمللی انرژی. فصلنامه مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 4 (11)، 59-76.
حیدری، مهدیه؛ مقیمی، سید محمد؛ خنیفر، حسین (1392). بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی، 11 (1)، 149-184.
خانلری، امیر؛ رضوان، سبزه علی (1393). بررسی رابطه یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان. فصلنامه مدیریت بازرگانی، 6 (4)، 773-790.
سید نقوی، میرعلی؛ سپندارند، صادق؛ رامین مهر، حمید (1391). بررسی اثرات سرمایههای فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران. فصلنامه مدیریت بازرگانی، 4 (12)، 53-70.
صفری، علی؛ قره باشلونی، راضیه (1393). بررسی رابطه بازاریابیکارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری. فصلنامه مدیریت بازرگانی، 6 (4)، 809-826.
علوی، سمیه؛ ارباب شیرانی، بهروز؛ اسفندیاری، احسان (1391). بررسی ارتباط یادگیری سازمانی و نوآوری از دیدگاه سیستم دینامیکی در مرکز تحقیقات مهندسی اصفهان. فصلنامه مدیریت تولید و عملیات، 5 (1)، 71-92.
محسنی فرد، غلامعلی؛ رضایی، غلامرضا؛ حسینی راد، سید علی (1392). رابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان). فصلنامه رهیافتی در مدیریت آموزشی، 4 (15)، 139-154.
اسماعیلپور، رضا؛ دوستار، محمد؛ طاهرپور، نسترن (1395). مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر. فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدیریت بازرگانی، 8(1)، 1-28.
اعتضادپور، پارینه (1394). نقش رهبری تحولآفرین و توسعه فناوری اطلاعات بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: بانک مسکن). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
حبیبی، معصومه؛ جعفری فارسانی، جواد و رشیدی، محمد مهدی (1389). رابطه بین سرمایههای فکری و قابلیت یادگیری سازمانی در مؤسسه مطالعات بینالمللی انرژی. فصلنامه مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 4 (11)، 59-76.
حیدری، مهدیه؛ مقیمی، سید محمد؛ خنیفر، حسین (1392). بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی، 11 (1)، 149-184.
خانلری، امیر؛ رضوان، سبزه علی (1393). بررسی رابطه یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان. فصلنامه مدیریت بازرگانی، 6 (4)، 773-790.
سید نقوی، میرعلی؛ سپندارند، صادق؛ رامین مهر، حمید (1391). بررسی اثرات سرمایههای فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران. فصلنامه مدیریت بازرگانی، 4 (12)، 53-70.
صفری، علی؛ قره باشلونی، راضیه (1393). بررسی رابطه بازاریابیکارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری. فصلنامه مدیریت بازرگانی، 6 (4)، 809-826.
علوی، سمیه؛ ارباب شیرانی، بهروز؛ اسفندیاری، احسان (1391). بررسی ارتباط یادگیری سازمانی و نوآوری از دیدگاه سیستم دینامیکی در مرکز تحقیقات مهندسی اصفهان. فصلنامه مدیریت تولید و عملیات، 5 (1)، 71-92.
محسنی فرد، غلامعلی؛ رضایی، غلامرضا؛ حسینی راد، سید علی (1392). رابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان). فصلنامه رهیافتی در مدیریت آموزشی، 4 (15)، 139-154.
References
Abdullah, D. F., & Sofian, S. (2012). The Relationship between Intellectual Capital and Corporate Performance. International Conference on Asia Pacific Business Innovation & Technology Management, 40(1), 537-541.
Alavi, S., Arbab Shirani, B., & Esfandiari, E. (2014). Investigation about the Relationship between Organizational Learning and Innovation from System Dynamic View in Isfahan Engineering Research Center. Journal of Production and Operations Management, 5(1), 71-92. (in Persian)
Costa, R. (2012). Assessing Intellectual Capital Efficiency and Productivity. Expert Systems with Applications, 39(8), 7255-7261.
Delgado, M. (2011). The role of intellectual capital assets on the radicalness of innovation: direct and moderating effects. Working papers, Faculty of Economic. Madrid: University of Madrid.
Donate, M. J. & Canales, J. I. (2012). Anew approach to the concept of knowledge strategy. Journal of Knowledge Management, 16(1), 22-44.
Dong, Q. & Gao, C. (2012). Knowledge Engineering, Intellectual Capital of Creative Industry Park Based on Multi-objective Decision-Making and Entropy Methods. Systems Engineering Procedia, 3(1), 326-332.
Esmaeilpour, R., Doostar, M. & Taherparvar, N. (2016). Customer knowledge management and its role on continues innovation and superior performance (Case study of private banks in Guilan). Journal of Business Management, 8 (1), 1-28. (in Persian)
Etezadpoor, P. (2015). The role of transformative leadership and development of information technology on organizational learning (the case study of Makan bank). M.A. Thesis, Islamic Azad University Central Tehran Branch. (in Persian)
Ghasemi, M., Sajedi Raeisi, R. & Nabavi Chashemi, S. A. (2013). The Role of Knowledge Management on Marketing Intelligence of Employees of an Organization. Applied and Basic Sciences, 1112 1107.
Gunsel, A., Siachou, E. & Acar, A. (2011). Knowledge Management and Learning Capability To Enhance Organizational Innovativeness. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 24, 880-888.
Habbib, M., Jafari Farsani, J., Rashidi, M.M. (2010). The relationship between intellectual capital and organizational learning capabilities in Institute for International Energy Studies. Journal of Human Resource Management in The Oil Industry, 4(11), 59-76.
(in Persian)
Hang, Y.C. (2010). An Empirical Study on the Relationship between Intellectual Capital and Knowledge Creation. Strategic Management Journal, (20), 637-653.
Heidari, M., Moghimi, S.A. & Khanifar, H. (2013). Critical factors of success in the implementation of Knowledge Management. Journal of Organizational Culture Management, 11(1), 149-184. (in Persian)
Jafarnejad Chaghooshi, A. & Atashin Panjeh, Sh. (2014). Investigation the Role of Customer Capital in Organizational Innovation Improvement using Media Variable "Knowledge Creation". Global Journal of Management Studies and Researches, 164-173.
Kalantarian, S., Baratimarnani, A. & Salavati, A. (2012). The relationship between organizational learning and competitive intelligence on small and medium industries. Institute of Interdisciplinary Business Research, 4(6), 348-359.
Khanlari, A., Sabze Ali, R. (2015). Examination of the relationship between organizational learning and financial performance mediated by innovation process in the industrial companies in Golpayegan. Journal of Business Management, 6(4), 773-790. (in Persian)
Khayat Moghadam, S., Zabihi, M. R., Kargaran, M., & Hakimzadeh, A. (2013). Intellectual Capital and organizational learning capability. Journal of Soft Computing and Applications, (1), 1-9.
Lee, S. H. (2010). Using fuzzy AHP to develop intellectual capital evaluation model for assessing their performance contribution in a university. Expert Systems with Applications, (37)7, 4941-4947.
Leung, C. H. (2010). Critical factors of implementing knowledge management in school environment: A qualitative study in Hong Kong. Research Journal of Information Technology, 2(2), 66-80.
Liaoa, S.H., Wu, C. (2010) System perspective of knowledge management, organization learning and organizational innovation. Contents lists available at ScienceDirect Expert Systems with Applications, 37, 1096-1103.
Ling-Ching Chan, A. & Wang, W.Y. (2012). The causal relationships between aspects of customer capital. Industrial Management & Data Systems, 112(6), 848-865.
Liu, S.S., & Lin, C.Y. (2007). Building customer capital through knowledge management processes in the health care context. Health Care Manage Rev, 32(2), 92-101.
London, K., & Siva, J. (2011). The Role of Reflexive Capability in Relation to Intellectual Capital onMulti International Partnerships. International Journal of Project Management, 29(7), 846-855.
Maditinos, D., Chatzoudes, D., Tsairidis, C., & Theriou, G. (2011). The Impact of Intellectual Capital on Firms’ Market Value and Financial Performance. Journal of Intellectual Capital, 12(1), 132-151.
Mohsenifard, Gh. A., Rezaee, Gh. R. & Hoseini Rad, S.A. (2013). The Relationship of Social Capital to Intellectual Capital and Knowledge Management (A Case study of Islamic Azad University, Arsanjan Branch). Journal of Management System, (15)4, 139-154.
(in Persian)
Nayir, D. Z. & Uzuncarsili, U. (2008). A cultural perspective on knowledge management: the success story of Sarkuysan Company. Journal of Knowledge Management, 12(2), 141-155.
Pawlowski, J. M. & Bick, M. (2015). The global knowledge management framework: Toward a theory for knowledge management in globally distributed settings. Leading Issues in Knowledge Management, 2, 134.
Rothberg, G.S. (2009). Intellectual capital in business-to-business markets. Industrial Marketing Management, 2(1), 19-34.
Safari, A. & Ghrebashlooni, R. (2015). The effect of entrepreneurial marketing on marketing performance through innovation (Case study: companies active in industrial automation, communications, computer and digital equipment). Journal of Business Management, 6(4), 809-826. (in Persian)
Seyyd Naghavi, M. A. Sepandar, S. & Raminmehr, H. (2012). Effects of Intellectual Capital on Organizational Performance – Emphasizing on Mediating Role of Learning Capability in Branches of Saderat Bank in Tehran. Journal of Business Management, 4(12), 53-70.
(in Persian)
Valle, R., Valencia, J., Jimènez, D. & Caballero, L. (2011). Linking organizational learning with technical innovation and organizational culture. Journal of Knowledge Management, 15 (6), 997-1015.
Wahyuningsih, A., Siti, A.E., Musadieq, M.A. (2013). The Effect of Organizational Learning on Knowledge Management, Capacity and Performance of Organization. Journal of Basic and Applied Scientific Research, 3 (5), 159-169.
Wensley, A. K. P., Cegarra-Navarro, J.G., Cepeda-Carriόn, G. & Leal Millàn, A.G. (2011). How entrepreneurial actions transform customer capital through time (Exploring and exploiting knowledge in an open-mindedness context), Emerald. International Journal of Manpower, 32(1), 132-150.