آذر، عادل و غلامزاده، رسول (1398). کمترین مربعات جزئی. تهران: نگاه دانش.
آذر، عادل؛ زارعی، عظیم و رضاییراد، رضا (1395). سنجش بازاریابی اجتماعی در گردشگری سلامت. برنامهریزی توسعه گردشگری، 6 (18)، 33-53.
آقازاده، هاشم؛ حقیقی، محمد؛ ترکستانی، محمدصالح؛ زارع، محمدصادق (1402). بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی. مدیریت بازرگانی، 15(1)، 27-53.
اخضریهمدانی، آزاده (1400). بازاریابی اجتماعی، حلقه گمشده سازمانها؛ عامل با اخلاق و با وجدان بودن کارکنان. مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه، 11 (31)، 47-56.
پورحسن، سمیه؛ نیکی، حکیمه؛ هنرمندعظیمی، مرتضی و رضوانی، موسی (1400). واکاوی مؤلفههای بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی. پژوهشنامه بیمه، 36(3)، 113-154.
تیزفهم فرد، غلامرضا؛ اسماعیل پور، حسن؛ طاهری کیا، فریز و آندرواژ، لیلا (1402). طراحی الگوی بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد. مدیریت تبلیغات و فروش، 7 (19)، 116-129.
جعفری هفتخوانی، نادر و محسنی، حسنعلی (1399). عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرفکنندگان نسبت به کالای ملی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی. تحقیقات بازاریابی نوین، 10(1)، 39-62.
حبیبی، آرش و جلالنیا، راحله (1402). حداقل مربعات جزئی. تهران: نارون.
روستا، احمد؛ ونوس، داور و ابراهیمی، عبدالحمید (1400). مدیریت بازاریابی. تهران: سمت.
شریعتنژاد، علی و زیدیاصل، معصومه (1402). شناخت و فهم پدیده خستگی شناختی مدیران در شرکتهای دانشبنیان. مدیریت دانش سازمانی، 6 (20)، 209-239.
صائبنیا، سمیه و اسماعیلی، مهدی (1400). بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی و پایداری برند بر وفاداری برند مشتریان. مدیریت کسبوکار دانشبنیان، 2 (6)، 1-10.
طاعتی، روزا؛ ابراهیمی، حمید و سعیدنیا، حمید (1402). ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه بازاریابی سبز با تأکید بر وابستگی به برند. بررسیهای بازرگانی، 29 (118)، 61-80.
عربپور، امیرحسین (1400). ارائه الگوی حکمرانی آب مبتنی بر بازاریابی اجتماعی در راستای تغییر رفتار مصرفی آب. مجلس و راهبرد، 28 (106)، 99-128.
عظیمی، محمدمهدی؛ ذوالفقارزاده، محمدمهدی و وارث، حامد (1400). شناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیتهای بنیادهای خیریه. مدیریت بازرگانی، 13(3), 611-632.
عنابستانی، علی اکبر؛ توکلی نیا، جمیله و ارژنگ، زهرا (1401). تحلیل پیشرانهای کلیدی اثرگذاری مؤلفههای رقابتپذیری بر شکلگیری اقتصاد دانش بنیان. اقتصاد و برنامهریزی شهری، 3 (3)، 212-227.
قادری، ابراهیم؛ ناصحی، مهشید؛ حسن زاده، جعفر؛ براتی، حجت الله؛ طاهری، شهپر؛ غلامی، مهری؛ بذرافشان، محمدرضا؛ تقی زاده اصل، رحیم و شمس، محسن (1398). طراحی برنامه همکاری بخش دولتی و خصوصی در پیشگیری و کنترل بیماری با الگوی بازاریابی اجتماعی. اپیدمیولوژی ایران، 6 (3)، 116-125.
کاتلر، فیلیپ (1400). مبانی مدیریت بازاریابی. ترجمه علی پارسائیان. تهران: ترمه.
کاتلر، فیلیپ؛ آرمسترانگ، گری (1393). اصول بازاریابی (بهمن فروزنده، مترجم)، تهران: انتشارات آموخته.
ماه پروی، مهدی و قاسمی نامقی، محمد (1399). کاربرد چارچوب مفهومی بازاریابی اجتماعی در رفتارهای سلامت، فصلنامه نوید نو، 23 (74)، 83-92.
موسوینقابی، سیدمجتبی و انوشه، مرتضی (1400). تدوین الگوی افزایش مصرف کالای داخلی بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی. اقتصاد اسلامی، 21 (81)، 127-156.
نوروزی، حسین؛ نصرتپناه، رسول و بارانی، صمد. (1401). تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکتها در محیطهای پویا: نقش قابلیتهای پویا، نوآوری مدل کسبوکار و مزیت رقابتی پایدار. مدیریت بازرگانی، 14(3)، 445-474.
وارث، حامد؛ محمدیان، ایوب و کارگر، محمد (1402). نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا. مدیریت بازرگانی، 15(1)، 54-84.
یاراحمدی، لیلا؛ عارفنژاد، محسن و وحدتی، حجت (1402). بررسی تأثیر ویژگیهای درون سازمانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی بازاریابی کارآفرینی در سازمانهای دانش بنیان. مدیریت بهرهوری، 17 (64)، 71-92.
References
Aghazadeh, H., Haqiqi, M., Turkestani, M. & Zare, M. (2023). An Investigation into the Process and Factors Affecting Branding of Startups in Iran: A Multiple Case Study. Business Management, 15(1), 27-53. (in Persian)
Akhzarihamedani, A. (2021). Social marketing, the missing link of organizations; Agent with morals and conscientiousness of employees. Applied Studies in Management and Development Sciences, 11(31), 47-56. (in Persian)
Anabestani, A. A., Tavakolinia, J. & Arjang, Z. (2022). Analysis of the key drivers of the effect of competitiveness components on the formation of knowledge-based economy. Urban Economics and Planning, 3(3), 212-227. (in Persian)
Arabpour, A. (2021). Providing a water governance model based on social marketing in order to change water consumption behavior. Majlis and Strategy, 28 (106), 99-128. (in Persian)
Azar, A. & Gholamzadeh, R. (2018). Partial least squares. Tehran: Negha Danesh. (in Persian)
Azar, A., Zarei, A & Rezairad, R. (2015). Measuring social marketing in health tourism. Tourism Development Planning, 6(18), 33-53. (in Persian)
Azimi, M., Zolfaghar Zadeh, M & Vares, H. (2021). Identification of Dimensions and Influential Components in Social Marketing for the Development of Charity Foundations' Activities. Business Management, 13(3), 611-632. (in Persian)
Banmairuroy, W., Kritjaroen, T. & Homsombat, W. (2022). The effect of knowledge-oriented leadership and human resource development on sustainable competitive advantage through organizational innovation's component factors: Evidence from Thailand’s new S-curve industries. Asia Pacific Management Review, 27(3), 200-209.
Baptista, N., Alves, H. & Pinho, J. C. (2022). Uncovering the use of the social support concept in social marketing interventions for health. Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing, 34(1), 1-35.
Chen, T., Dong, H. & Lin, C. (2020). Institutional shareholders and corporate social responsibility. Journal of Financial Economics, 135(2), 483-504.
Chin, W. W. (1998). The partial least squares approach to structural equation modeling. Modern methods for business research, 295(2), 295-33.
Cohen, J. E. (2013). Statistical Power Analysis for the Behavioral Sciences. Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
Collins, R. L., Wong, E. C., Breslau, J., Burnam, M. A., Cefalu, M. & Roth, E. (2019). Social Marketing of Mental Health Treatment: California’s Mental Illness Stigma Reduction Campaign. American journal of public health, 109(S3), S228-S235.
Correa, E. A. J., Palacio-Lopez, S. M., Sanchez-Torres, J. A., Martinez & Lopera, C. P. (2021). Effectiveness of social responsibility marketing in young millennials-Generation Y: analysis of three cases for brand positioning. Heliyon, 7(10), 31-50.
Den Hertog, J. F. & Huizenga, E. (2000). The knowledge enterprise: Implementation of intelligent business strategies (Vol. 2). World Scientific Publishing Company.
Denga, E. M., Vajjhala, N. R. & Rakshit, S. (2022). The Role of Digital Marketing in Achieving Sustainable Competitive Advantage. Digital Transformation and Internationalization Strategies in Organizations, 34(1), 44-60.
Domegan, C. (2021). Social Marketing and Behavioural Change in a Systems Setting. Current Opinion in Environmental Science & Health, 15(2), 100-125.
Donnelly, R. & Hughes, E. (2023). The HR ecosystem framework: Examining strategic HRM tensions in knowledge-intensive organizations with boundary-crossing professionals. Human Resource Management, 62(1), 79-95.
Galan-Ladero, M. M., Sarmento, M. & Marques, S. (2023). Social Marketing to achieve the Sustainable Development Goals (SDGs) in 2030 Agenda by the United Nations. International Review on Public and Nonprofit Marketing, 11(3), 1-7.
Ghaderi, E., Nasehi, M., Hasanzadeh, J., Barati, H., Taheri, Sh., Gholami, M., Bazr Afshan, M.R., Taghizadeh Asl, R. & Shams, M. (2019). Designing a Public-Private Mixed Program for Control of Tuberculosis in Islamic Republic of Iran Using Social Marketing Method. Iranian Journal of Epidemiology, 15 (2), 116-125. (in Persian)
Habibi, A & Jalalniya, R. (2023). Partial least squares. Tehran: Narvan. (in Persian)
Hair Jr, J. F., Hult, G. T. M., Ringle, C. M. & Sarstedt, M. (2021). A primer on partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM). Sage publications.
Jafari Haftkhani, N. & Mohseni, H. A. (2019). Effective factors on changing consumer behavior towards national goods using social marketing approach. Modern Marketing Research, 10(1), 39-62. (in Persian)
Jeong, S.W. & Chung, J.E. (2023). Enhancing competitive advantage and financial performance of consumer-goods SMEs in export markets: how do social capital and marketing innovation matter? Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 35(1), 74-89.
Jiang, Y., Shahzad, K., Hong, Y. & Niaz, H. (2022). Knowledge-intensive HRM systems and performance of knowledge-intensive teams: Mediating role of team knowledge processes. Group & Organization Management, 105(1), 653-667.
Jimenez-Marin, G., Zambrano, R. E., Galiano-Coronil, A. & Tobar-Pesantez, L. (2021). Brand management from social marketing and happiness management binomial of in the age of industry 4.0. Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues, 24(3), 1-10.
Kamin, T., Kubacki, K. & Atanasova, S. (2022). Empowerment in social marketing: systematic review and critical reflection. Journal of Marketing Management, 38(11-12), 1104-1136.
Kotler, P. & Armstrong, G. (2013). The principles of marketing, (Bahman Forozandeh, Trans.). Tehran: Amokhteh Publications. (in Persian)
Kotler, P. (2021). Basics of marketing management. (Ali Parsaian, Trans.). Tehran: Termeh.
(in Persian)
Mahparoi, M. & Ghasemi Namghi, M. (2019). The application of social marketing conceptual framework in health behaviors, Navid No Journal, 23 (74), 83-92. (in Persian)
Martinović, M., Barac, Z. & Pirić, V. (2023). Modern Business Practices According to Adam Smith’s Value Principles. Obnovljeni Život: časopis za filozofiju i religijske znanosti, 78(3.), 353-364.
Mousavi-Neghabi, S. M & Anushe, M. (2021). Developing a model for increasing the consumption of domestic goods based on the social marketing approach. Islamic Economics, 21 (81), 127-156. (in Persian)
Norozi, H., Nosratpanah, R. & Barani, S. (2022). The Impact of Digital Leadership on Firm Performance in Dynamic Environments: The Role of Dynamic Capabilities, Business Model Innovation, and Sustainable Competitive Advantage. Business Management, 14(3), 445-474. (in Persian)
Nosi, C., D’Agostino, A., Pratesi, C. A. & Barbarossa, C. (2021). Evaluating a social marketing campaign on healthy nutrition and lifestyle among primary-school children: A mixed-method research design. Evaluation and Program Planning, 15(2), 101-125.
Otler, P. & Zaltman, G. (1971). Social marketing: an approach to planned social change. Journal of marketing, 35(3), 3-12.
Parker, L., Brennan, L., Wafa, S. N., Thi, T. N. L., Phan-Le, N. T. & Chin, S. (2021). Ethical and social marketing in Asia: A multi-country perspective. Ethical Approaches to Marketing; Strong, Journal of marketing, 21(2), 59-81.
Peters, M. A. (2022). A post-marxist reading of the knowledge economy: open knowledge production, cognitive capitalism, and knowledge socialism. Analysis and Metaphysics, (21), 7-23.
Pourhasan, S., Niki, H., Honarmand Azimi, M. & Rezvani, M. (2021). Analysis of social marketing components in the insurance industry using content analysis and fuzzy Delphi. Insurance Journal, 36(3), 113-154. (in Persian)
Rodriguez, R., Otero-Neira, C. & Svensson, G. (2020). Sustainability endeavors and sustainable development in Spanish public hospitals: The case for upstream social marketing. Journal of Social Marketing, 10(2), 215-242.
Roosta, A., Venus, D & Ebrahimi, A. (2021). Marketing Management. Tehran: Samt.
(in Persian)
Saebnia, S & Esmaili, M. (2021). Investigating the impact of social marketing and brand sustainability on customer brand loyalty. Knowledge-Based Business Management, 2(6), 1-10. (in Persian)
Shariatnejad, A. & Zeydi Asl, M. (2023). Recognizing and understanding the phenomenon of cognitive fatigue of managers in knowledge-based companies. Organizational Knowledge Management, 6(20), 209-239. (in Persian)
Ta'ati, R., Ebrahimi, H & Saeednia, H. (2023). A Model for Corporate Social Responsibility in Green Marketing with an Emphasis on Brand Dependence. Business Reviews, 29(118), 61-80. (in Persian)
Tizfahm Fard, Gh., Ismailpour, H., Taheri Kia, F & Andrevage, L. (2023). Designing a social marketing model with the role of social responsibility and customers' attitude towards the brand with a data-based theorizing approach. Advertising and Sales Management, 7(19), 116-129. (in Persian)
Vares, H., Mohammadyan, A. & Karegar, M. (2023). Sustainable Business Model Innovation in the Digital Age Based on the Dynamic Capabilities Approach. Business Management, 15(1), 54-84. (in Persian)
Walsh, P. R. & Dodds, R. (2022). The impact of intermediaries and social marketing on promoting sustainable behaviour in leisure travellers. Journal of Cleaner Production, 31(3), 520-537.
Wang, L. (2023). Market Analysis of Lululemon: A Case Study in Sustainable, Ethical, and Social Marketing. Highlights in Business, Economics and Management, 16, 519-523.
Yarahmadi, L., Arefnejad, M. & Vahdati, H. (2023). Investigating the effect of internal organizational characteristics on competitive advantage with the mediating role of entrepreneurial marketing in knowledge-based organizations. Productivity Management, 17(64), 71-92. (in Persian)