نویسنده = سیدمسلم علوی
تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوت‎های جنسیتی مشتریان

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672

10.22059/jibm.2018.234046.2651

فرزانه حاجی حسنی؛ علی اصغر صادق پور؛ سیدمسلم علوی


شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854

10.22059/jibm.2017.233469.2606

سیدمسلم علوی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ الهه پورموردینی؛ نازنین مسعودی


اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 543-562

10.22059/jibm.2015.57000

ابوالقاسم ابراهیمی؛ سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی