نویسنده = عبدالهادی درزیان عزیزی
تعداد مقالات: 2
1. بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228

مهدی نداف؛ عبدالهادی درزیان عزیزی؛ سحر تیرانداز


2. بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662

عبدالهادی درزیان عزیزی؛ فرج اله رحیمی؛ الهه اسداللهی دهکردی