کلیدواژه‌ها = خرید آنی
تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2023.344762.4395

مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی


تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46

10.22059/jibm.2016.57530

کبری بخشی زاده؛ مرتضی خلیلی رودی؛ سامان رضائیان اکبرزاده


نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144

10.22059/jibm.2015.50850

بابک عابدی؛ ناصر عسگری؛ حسین صفری؛ احمد اسدزاده؛ افشین رهنما قره خان بیگلو