کلیدواژه‌ها = ، &quot
فراترکیب قابلیت‌های پویا و رشد شرکت با استفاده از مرور سیستماتیک ادبیات مبتنی بر چارچوب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.370633.4734

محمدحسین بیرامی؛ وحید خاشعی؛ مهدی ابراهیمی؛ مهدی حقیقی کفاش


تبیین نقش ابعاد ویژگی های کانال همه کاره در رابطه با مشارکت مشتری با برند و هم آفرینی ارزش برند باتوجه به نقش تعدیلگر شهرت برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.376332.4782

عادله دهقانی قهنویه؛ ناصر سیف اللهی؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی