اسفیدانی، م. ر.، محمودی، م.، کیماسی، م.، محمدی، ح.، پارسافرد، م. ر. (1393). بخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 6(2)، 250- 227.
باقری، ح. (1385). تحلیل عوامل مؤثر بر سودآوری بانکهای تجاری (مطالعۀ موردی: بانک رفاه). تحقیقات مالی، 8(21)، 26-3.
پورحکاک، ع. (1390). تأثیر ریسکهای محیطی اقتصاد و فاکتورهای عملکردی بانک بر سودآوری شعب منتخب بانک ملی استان یزد. فصلنامۀ مطالعات مدیریت و حسابداری، 3 (2)، 131-118.
رضایی پندری، ع.، آذر، ع.، تقوی، ا. و مقبل باعرض، ع. (1393). ارائۀ مدل ارزیابی عملکرد زنجیرۀ تأمین خدمات با رویکرد نگاشت شناختی فازی (مورد مطالعه: صنعت بیمه). چشمانداز مدیریت صنعتی، 4 (4)، 93-75.
شوالپور، س. و اشعری، ا. (1392). بررسی تأثیر ریسک اعتباری بر سودآوری بانکها در ایران. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 15(2)، 246- 229.
کیماسی، م.، چیتسازان، ه. و فاخر، ا. (1390). هوش سازمانی بررسی مقایسهای بانکهای دولتی و خصوصی. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 3(9)، 146-131.
کیماسی، م.، شیرکوند، س. و گلرخ، ع. (1393). شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 6(4)، 887- 867.
مروتی شریفآبادی، ع. (1393). خوشهبندی مشتریان بانک با استفاده از شبکههای عصبی رقابتی. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 6(1)، 206-187.
Bagheri, H. (2006). Analysis of Effective Factors on Commercial Banks Profit (Case Study: Bank Refah). Journal of Financial Researches, 8(21), 3-26. (in Persian)
Breidbach, C.F., Reefke, H. & Wood, L.C. (2011). Service supply chain management: Research implications from the service-dominant logic. 9th ANZAM Operations, Supply Chain and Services Management Symposium, The annual conference of the Australia and New Zealand academy of management, Jun 2011: 179-202. Geelong, Australia: Deakin University and ANZAM.
Dewar, N., Sundar, D.K., Yadavalli, V.S. (2000). Social networks, the banking supply chain and financial inclusion in South Africa: A Framework. Proceedings of the 41st International Conference on Computers & Industrial Engineering.
Ellram, L.M., Tate, W.L. & Billington, C. (2007). Services Supply Management: The Next Frontier For Improved Organizational Performance. California Management Review, 49(4), 44-66.
Esfidani, M.R., Mahmoudi, S.M., Keimasi, M., Mohamadi, H., Parsafard, M. (2014). Retail banking market segmentation based on the expected benefits of Bank Mellat customers. Journal of Business Management, 6(2), 227-250. (in Persian)
Keimasi, M., Chitsazan, H. & Fakher, E. (2012). Intelligence: Comparative Survey between Private and Governmental banks. Journal of Business Management, 3(9), 131-146. (in Persian)
Keimasi, M., Shirkavand, S. & Golroukh, A. (2014). Identification and classification of the critical success factors (CSFs) of Bancassurance Implementation in Iran. Journal of Business Management, 6(4), 867-887. (in Persian)
Kim, M. Raghuvanshi, K. Bucciarelli, R. Sodhe, V. (2015).
Optimizing the retail bank supply chain. Retrieved from:
www.deloitte.ca.
Lo, W.S. & Nguyen, T.N. (2010). The Trends in Services Supply Chain: Models and Frameworks. IEEE, pp 76-79.
Lusch, R.F. (2011). Reframing Supply Chain Management: A Service-Dominant Logic Perspective. Journal of Supply Chain Management, 47(114), 14-18.
Morovati Sharif Abadi, A. (2014). Clustering Bank's Customers Using Artificial Neural Networks. Journal of Business Management, 6(1), 187-206. (in Persian)
North, M.J., Macal, M. (2007). Managing Business Complexity: Discovering Strategic Solutions with Agent-Based Modeling and Simulation. Oxford University Press.
Pourhakkak, (2016). Effects of Environmental Risks of Economy and Performance Factors on the Profit of Bank Melli Branches in Yazd. Journal of Management and Accounting Research, 2(2), 118-131. (in Persian)
Rezaei Pandari, A., Azar, A,. Taghavi, A. & Moghbel Baerz, A. (2014). Service Supply Chains Performance Measurement Model Based on Fuzzy Cognitive Mapping Approach (Case Study: Insurance Industry). Journal of Industrial Management Perspective, 16, 75-93. (in Persian)
Rezaei Pandari, A., Azar, Moghbel Baerz, A. & Taghavi, A. (2014). Insurance Service Supply Chains Management Model Based on People’s Knowledge: A Fuzzy Cognitive Mapping Approach. Journal of Multidisciplinary Research, 3(11), 1-16. (in Persian)
Sampson, S.E. (2000). Customer-supplier duality and bidirectional supply chains in service organizations. International Journal of Service Industry Management, 11(4), 348-364.
Shavvalpour, S. & Ashari, E. (2013). The Survey of Effects of Credit Risk on the Iranian Banks Profit. Journal of Financial Research, 15(2), 229-246. (in Persian)
Utomo, D.S., Putro, U.S. & Hermawan, P. (2011). Agent-Based Research Methodology for Service Science, Management and Engineering (SSME) in Industrial Cluster, The 2nd International Research Symposium in Service Management Yogyakarta, INDONESIA, 26 – 30.
Vargo, S.L. & Lusch, R.F. (2004a). Evolving to a New Dominant Logic for Marketing. Journal of Marketing, (68), 1-17.
Vargo, S.L. & Lusch, R. F. (2004b). The Four Service Marketing Myths: Remnants of a Goods-Based, Manufacturing Model. Journal of Service Research, 6(4), 324-335.
Zhang, R., Chen, R. & Zhang, Y. (2009). The Conceptual model of the Service Supply Chain Research Based on Business Processes, IEEE, 978-1-4244-4639.