سخن سردبیر
عنوان مقاله [English]
. (1396). سخن سردبیر: روندهای تأثیرگذار بر آیندۀ تحقیقات بازاریابی. مدیریت بازرگانی, 9(3), 1-2. doi: 10.22059/jibm.1396.63848
. "سخن سردبیر: روندهای تأثیرگذار بر آیندۀ تحقیقات بازاریابی", مدیریت بازرگانی, 9, 3, 1396, 1-2. doi: 10.22059/jibm.1396.63848
. (1396). 'سخن سردبیر: روندهای تأثیرگذار بر آیندۀ تحقیقات بازاریابی', مدیریت بازرگانی, 9(3), pp. 1-2. doi: 10.22059/jibm.1396.63848
, "سخن سردبیر: روندهای تأثیرگذار بر آیندۀ تحقیقات بازاریابی," مدیریت بازرگانی, 9 3 (1396): 1-2, doi: 10.22059/jibm.1396.63848
. سخن سردبیر: روندهای تأثیرگذار بر آیندۀ تحقیقات بازاریابی. مدیریت بازرگانی, 1396; 9(3): 1-2. doi: 10.22059/jibm.1396.63848