بیمۀ مرکزی جمهوری اسلامی ایران (1396). سالنامۀ آماری صنعت بیمۀ 1395. تهران: معاونت طرح و توسعۀ دفتر برنامهریزی و توسعۀ ادارۀ تحلیلهای آماری.
خانلری، امیر؛ دعایی اسکویی و مهشادالسادات (1394). عوامل مؤثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکتهای بیمه. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 7(2)، 426-407.
دل افروز، نرگس؛ فرخبخت فومنی، علیرضا؛ خسروی، محمدرضا (1396). تبیین استفاده از رسانههای اجتماعی در تعاملات میان شرکتهای بیمه، نمایندگیهای فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران). فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 9(2)، 294-271.
سلیمانی، نفیسه؛ البدوی، امیر؛ اقدسی، محمد و استادی، بختیار (1396). رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزشهای سازمانی در بیمه. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 9(3)، 550-527.
صحت، سعید؛ باجمالوی رستمی، حمیده؛ کشکولی، محبوبه (1391). تأثیر آمیختههای بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمهی کارآفرین. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 4(12)،90-71.
عابدی، احسان و جمالو، فاطمه (1396). بررسی عوامل مؤثر بر هویت برند سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد برند و رضایت کارکنان بیمة البرز (مطالعۀ موردی: کارکنان استان تهران). فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 9(3)، 640-617.
عباسی، فاطمه و نظری، محسن (1396). بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژیهای رقابتی مناسب. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 9(3)، 660-641.
کرسول، جان (1394). پویش کیفی و طرح پژوهش: انتخاب از میان پنج رویکرد (روایت پژوهی، پدیدارشناسی، نظریۀ دادهبنیاد، قومنگاری، مطالعۀ موردی). ترجمۀ دانایی فرد، حسن و کاظمی، حسین. تهران: انتشارات صفار.
کیماسی، مسعود؛ شیرکوند، سعید؛ گلرخ، علی (1393). شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 6(4)، 887-867.
مسکیننواز، سعید؛ قربانی، محمود؛ نیلیپور طباطبایی، سید علی اکبر و نیرومند، حسینعلی (1396). الگوی توانمندسازی مدیران فروش در صنعت بیمه: مطالعه در نمایندگیهای فروش بیمه در استان خراسان رضوی. پژوهشنامۀ بیمه، 32(2)،40-21.
نظری، محسن (1396). روندهای تأثیرگذار بر آیندۀ تحقیقات بازاریابی (سخن سردبیر). فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 9(3)، 2-1.
ودیعی نوقابی، علی؛ آقازاده، هاشم؛ حقیقی محمد (1394). شناسایی شیوههای مؤثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمههای مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران. فصلنامۀ مدیریت بازرگانی، 7(2)، 513-501.
References
Abbasi, F., & Nazari, M. (2017). Analysis of Competition and Concentration in Insurance Industry of Iran and Appropriate Competitive Strategies. Journal of Business Management, 9(3), 641-660. (in Persian)
Abedi, E., & Jamallo, F. (2017). Investigating Factors Affecting Corporate Brand Identity and Its Influence on Alborz Insurance Brand Employees’ Performance and Satisfaction (Case Study: Tehran Province’s Employees). Journal of Business Management, 9(3), 617-640. (in Persian)
Bashokouh, M., & Shekasteband, M. (2015). Analysis of the factors affecting development of the services brand identity. Journal of Business Management, 7(1), 1-21. (in Persian)
Centeral Insurance of IR Iran (2017). Annual Report of Iranian Insurance, Deputy Director of Planning and Development Office and Statistical Analysis and Development Office ,Tehran. (in Persian)
Corbin, J., & Strauss, A. (2008). Basics of qualitative research. Thousand Oaks, USA: Sage.
Creswell, J. W. (2015). Qualitative inquiry and research design: Choosing among five approaches. (Danaee Fard, H. & Kazemi, H., Trans. (2nd ed.). Tehran: Saffar. (in Persian)
Delafrooz, N., Foomani, A. F., & Khosravi, M. R. (2017). Specifying the Social Media Usage among Insurance Companies, Agents and Clients (insured)’Interactions (Case study: Iran Insurance Co.). Journal of Business Management, 9(2), 271-294. (in Persian)
Domegan, C., McHugh, P., Devaney, M., Duane, S., Hogan, M., Broome, B. J., … Piwowarczyk, J. (2016). Systems-thinking social marketing: conceptual extensions and empirical investigations. Journal of Marketing Management, 32(11-12), 1123-1144.
Evans, W. D., & McCormack, L. (2008). Applying social marketing in health care: communicating evidence to change consumer behavior. Medical Decision Making, 28(5), 781-792.
French, J., & Russell-Bennett, R. (2015). A hierarchical model of social marketing. Journal of Social Marketing, 5(2), 139-159.
Kamin, T., & Anker, T. (2014). Cultural capital and strategic social marketing orientations. Journal of Social Marketing, 4(2), 94-110.
Kennedy, A.-M. (2016). Macro-social marketing. Journal of Macromarketing, 36(3), 354-365.
Key, T. M., & Czaplewski, A. J. (2017). Upstream social marketing strategy: An integrated marketing communications approach. Business Horizons, 60(3), 325-333.
Khanlari, A., & Doaei, O. M. A. (2015). Effective factors on reacquiring lost customers in insurance company. Journal of Business Management, 7(2), 407-426. ( in Persian)
Kiemasi, M., Shirkavand, S., & Golrokh, A. (2014). Identification and classification of the critical success factors (CSFs) of Bancassurance Implementation in Iran. Journal of Business Management, 6(4), 867-887.( in Persian)
Kotler, P., & Lee, N. (2005). Corporate social responsibility: Doing the most good for your company and your cause. New Jersey, United States: John Wiley & Sons.
Lefebvre, R. C. (2011). An integrative model for social marketing. Journal of Social Marketing, 1(1), 54-72.
Luca, N. R., Hibbert, S., & McDonald, R. (2016). Towards a service-dominant approach to social marketing. Marketing Theory, 16(2), 194-218.
Meskin Navaz, S., Ghorbani, M., Tabatabaei, S. A. A. N. P., & Niroomand, H. A. (2017). An Empowerment Model for Sales Managers in the Insurance Industry: The Case of Insurance Sales Representative in Razavi Khorasan Province. Iranian Journal of Insurance Research, 32(2), 21-40. (in Persian)
Nazari, M. (2017). Letter from the Editor - in - Chief: Trends Shaping The Future Marketing Research. Journal of Business Management, 9(3), 1-2.
(in Persian)
Nicholson, M., & Xiao, S. H. (2011). Consumer behaviour analysis and social marketing practice. The Service Industries Journal, 31(15), 2529-2542.
Porter, M. E., & Kramer, M. R. (2011). The big idea: Creating shared value. Harvard Business Review, 89(1), 2.
Sehhat, S., & Rostami, H. B. (2012). The Effects of Marketing Mix Elements of Karafarin Insurance Company on Customer-based Brand Equity. Journal of Business Management, 4(12), 71-90. (in Persian)
Soleimani, N., Albadavi, A., Aghdasi, M., & Ostadi, B. (2017). Evaluating the Relationship between Quadruple Concept of CLV and Triple Organization Values in Insurance Companies. Journal of Business Management, 9(3), 527-550. (in Persian)
Vadyei Nowghabi, A. V., Aghazade, H., & Haghighi, M. (2015). Identifying effective methods in sales promotion of liability insurance in Iran Insurance Company. Journal of Business Management, 7(2), 501-503. ( in Persian)
Woodside, A. G. (2014). A Primer to the General Theory of Behavioral Strategies in Business-to-Business Marketing Field Guide to Case Study Research in Business-to-business Marketing and Purchasing (pp. 147-166): Emerald Group Publishing Limited.