اسفندیاری، مصطفی؛ ایمانخان، نیلوفر و فتاحی، مجید (1399). مدلسازی ارزشیابی انتخاب برند در صنعت بانکداری، مدیریت بازرگانی، 12 (3)، 727-747.
امانی بنی، مجتبی؛ نصر اصفهانی، علی؛ شائمی برزکی، علی و تیموری، هادی (1399). طراحی الگویی برای شکلگیری مارک فردی کارآفرینان در اصفهان، مدیریت بازرگانی ، 12 (4)، 911-933.
حاجی بابایی، حسین و اسماعیل پور، حسن (1397). تجزیه و تحلیل عشق به نام تجاری و بررسی تأثیر انجمنها ، رضایت و اعتماد بر عشق به برند، پژوهشهای نوین بازاریابی، 1-26.
خلیلیمقدم، مریم؛ سلطانی، مرتضی؛ یزدانی، حمیدرضا و خنیفر، حسین (1397). فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه، مدیریت بازرگانی، دوره 10، شماره 2، 325-348.
دانایی فرد، حسن؛ الوانی، مهدی و آذر، عادل (1398). روش پژوهش کیفی در مدیریت: یک رویکرد جامع ، روشنگری ، صفار.
طباطبایینسب، سید محمد و آبیکاری، معصومه (1393). بررسی تاثیر تحریفهای شناختی بر احساسات منفی مصرفکنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها، راهبردهای بازرگانی، دانشگاه شاهد، 4 (21)، 19- 32.
فیض، داود؛ زارعی، عظیم و قزوینی، هادی (1398). طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی، چشمانداز مدیریت بازرگانی، ، 40 (18)، 119-139.
References
Ahmed Sallam, M. (2017). The Impact of Brand Image and Corporate Branding on Consumer’s Choice: The Role of Brand Equity. International Journal of Marketing Studies, 8(1), 1-19.
Albert, N.; Merunka, D. and Valette-Florence, P. (2013). Brand passion: Antecedents and consequences, Journal of Business Research, 7(66), 904–909.
Alvarez, C. & Fournier, S. (2016). Consumers’ relationships with brands. Current Opinion in Psychology, 10, 129-135.
Amani Bani, Mojtaba, Nasr Esfahani, Ali, Shaemi Barzaki, Ali and Teymouri, Hadi. (1399). Designing a model for forming the individual brand of entrepreneurs in Isfahan, Business Management, 12 (4), 911-933. [Persian]
Batra, R., Ahuvia, A. & Bagozzi, R. (2012).Brand Love.Journal of Marketing, 76 (2), 1-16.
Blair, S. and Roese, N. J. (2013), “Balancing the basket: the role of shopping basket composition in embarrassment”, Journal of Consumer Research, Vol. 40 No. 4, pp. 676-691.
Bosse, J. (2014). Ten things I hate about you: Company factors and their influence on brand hate. (Unpublished master's thesis), University of Twente, Enschede.
Danaeifard, Hassan, Alwani, Mehdi and Azar, Adel. (1398). Qualitative research methodology in management: a comprehensive, enlightened, Saffar approach. [Persian].
Delzen, M. v. (2014). Identifying the motives and behaviors of brand hate. (Unpublished master's thesis), University of Twente, Enschede.
Feinberg, M., Willer, R. and Keltner, D. (2011), “Flustered and faithful: embarrassment as a signal of prosociality”, Journal of Personality and Social Psychology, Advanced Online Publication, doi: 10.1037/a0025403.
Grant, I & Walsh, G. (2009). Exploring the Concept of Brand Embarrassment: The Experiences of Older Adolescents, Advances in Consumer Research (Volume 36), 218 -224.
Haji Babaei, Hossein and Ismailpour, Hassan. (1397). Analysis of brand love and the study of the effect of associations, satisfaction and trust on brand love, Quarterly Journal of Modern Marketing Research, 1-26. [Persian].
Kavaliauskė, M. & Simanavičiūtė, E. (2015). Brand Avoidance: relations between brandrelated Stimuli and negative emotions. Organizations and markets in emerging economies, 6(1), 44-77.
Machado, J.; Carvalhob, L.; Azarc, S.; André, A and Santose, B. (2019). Brand gender and consumer-based brand equity on Facebook: The mediating role of consumer-brand engagement and brand love, Journal of Business Research, 3 (96), 376-385.
Manthioua, A.; Kang, J.; Hyunc, S. and Fub, X. (2018). The impact of brand authenticity on building brand love: An investigation of impression in memory and lifestyle-congruence, International Journal of Hospitality Management, 75(9), 38-47.
Matzler, K., Strobl, A., Stokburger-Sauer, N. & Bobovincky, A, (2016) Florian Bauer Brand Personality And Culture:The Role Of Cultural Differences On The Impact Of Brand Personality Perceptions On Tourist, Visit Intentions,Tourism Management , 52 , 507-520.
Mban, P., & Unal, S. (2020). Brand Embarrassment: Antecedents and Outcomes Variables, November 2020, DOI:
10.31098/jibm.v1i1.228, Conference: Japan International Business and Management Research Conference.
Nichols, B. S., Raska, D. and Flint, D. J. (2015), “Effects of consumer embarrassment on shopping basket size and value: A study of the millennial consumer”, Journal of Consumer Behaviour, Vol. 14 No. 1, pp. 41-56.
Reed, C.J. (2018). Personal branding mastery for entrepreneurs. Evolve global publishing. New York.
Sarkar, A., Sarkar, J., Sreejesh, S & Ansuree, M.R. (2020). You are so embarrassing, still, I hate you less! Investigating consumers’ brand embarrassment and brand hate,
Journal of Brand Management 27(4), DOI:
10.1057/s41262-019-00164-8.
Sarkar, J. G., & Sarkar, A. (2017). You are an embarrassment. Qualitative Market Research: An International Journal, 20(3), 289–305. doi: 10.1108/qmr-03-2016-0032.
Song, X., Huang, F., & Li, X. (2017). The Effect of Embarrassment on Preferences for Brand Conspicuousness: The Roles of Self-Esteem and Self-Brand Connection. Journal of Consumer Psychology, 27(1), 69-83.
Sweetwood, M. (2017). A Powerful Personal Brand Will Make You Successful. Journal of brand, 16(2), 70 -73.
Walsh, G., Albrecht, A. K., Hofacker, C. F., Grant, I., & Takahashi, I. (2016). Developing and validating a scale of consumer brand embarrassment tendencies. Journal of Business Research, 69(3), 1138–1147. doi:10.1016/j.jbusres.2015.08.029.
Wang, Y.; Qub, H. and Yange, J.(2019).The formation of subbrand love and corporate brand love in hotel brand portfolios, International Journal of Hospitality Management, 1(77), 375-384.
Zhao, W., Sun, R., & Kakuda, N. (2017). Institutionalized Place Branding Strategy, Interfirm Trust, and Place Branding Performance: Evidence from China. Journal of Business Research, 78, 261-267.