آقامحمدی، شیرین؛ خسروی زاده، اسفندیار و مندعلیزاده، زینب (1398). طراحی مدل مفهومی نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای ورزشی بر اساس رویکرد فراترکیب، سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت، رشت، 1-9.
احمدی، مجید؛ روستا، علیرضا؛ ملکی، محمدحسن و آسایش، فرزاد (1402). ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای مؤثر روی آینده بازاریابی نوآورانه در صنعت بانکداری با تمرکز بر فناوری بلاکچین. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 12(4)، 177-202.
بزرگی، سیدحمیدرضا؛ سمندر علی اشتهاردی، مژگان و لطفی هروی، محمدمهدی (1400). واکاوی بازاریابی نوآورانه و بهکارگیری آن در سازمانها. ترویج علم، 12(2)، 107-136.
حشمتی، افشین؛ محمدیفر، یوسف؛ حسین پور، مهدی و کرمی، جهانگیر. (1401). مفهومپردازی مدل رفتار مصرفکننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19). مدیریت بازرگانی، 14(2)، 228-253.
روشندل اربطانی، طاهر؛ بنیحسینیان، بیتا؛ قلی پور، آرین و عباسی، طیبه (1402). طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی. مدیریت بازرگانی، 15(3)، 389-480.
سلمانپور سهی، عباس؛ اعرابی، سیدمحمد؛ پور عزت، علی اصغر و قایی، محمد (1400). مفهومپردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژیهای سازمان. مدیریت بازرگانی، 13(3)، 655-689.
عرب، حسین (1399). بازاریابی نوآورانه، کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی، تهران، 1-8.
فخاریان، میثم؛ حسین زاده، علی و بستام، هادی (1402). طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری. مدیریت بازرگانی، 15(2)، 350-388.
فرتاش، کیارش و حبیبی آشتیانی، علیرضا (1401). تأثیر نوآوری در مدل کسبوکار بر عملکرد شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف. مدیریت بازرگانی، 14(3)، 401-417.
محمدیان محمودی تبار، محمود؛ ستوده نژاد، سحر و بودلایی، حسن (1400). شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکتهای کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات. فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی، 14(1)، 81-98.
References
Aghamohammadi, S., Khosravizadeh, E. & Mondalizadeh, Z. (2022). Designing a Strategic Innovation Model in Sports Business based on Grounded Theory. Sport Management Studies, 14(71), 85-116. (in Persian)
Ahmadi, M., Rousta, A., Maleki, M. H. & Asayesh, F. (2023). Providing a Framework to Identify the Drivers Influencing the Future of Innovative Marketing in the Banking Industry with a Focus on Blockchain Technology. Journal of Innovation and Creativity in Human Science, 12(4), 177-202. (in Persian)
Arab, H. (2020). Innovative Marketing, International Conference on Interdisciplinary Studies in Management and Engineering, Tehran, 1-8. (in Persian)
Barney, J. (1991). Firm resources and sustained competitive advantage. Journal of management, 17(1), 99-120.
Battour, M., Salaheldeen, M. & Mady, K. (2021). Exploring Innovative Marketing Opportunities for Halal Entrepreneurs in Hospitality and Tourism Industry. In SHS Web of Conferences (Vol. 124, p. 10001). EDP Sciences.
Bozorgi, S. H. R., Samandar Ali Eshtehardi, M. & lotfiheravi, M. (2021). Innovative Marketing: A literature Review. Popularization of Science, 12(2), 107-136. (in Persian)
Charmaz, K. (2014). Constructing grounded theory. sage.
Fakharyan, M., Hosseinzadeh, A. & Bastam, H. (2023). Designing a Service Innovation Model Based on Customer Value Co-creation in the Hospitality Industry. Journal of Business Management, 15(2), 350-388. (in Persian)
Fartash, K. & Habibi Ashtiani, A. (2022). Impact of Business Model Innovation on the Performance of Sharif S&T Park Tenants. Journal of Business Management, 14(3), 401-417. (in Persian)
Ferreira, J. & Coelho, A. (2020). Dynamic capabilities, innovation and branding capabilities and their impact on competitive advantage and SME’s performance in Portugal: The moderating effects of entrepreneurial orientation. International Journal of Innovation Science, 12, 255.
Goebert, C. (2020). Augmented reality in sport marketing: Uses and directions. Sports Innovation Journal, 1, 134-151.
Haddad, M. I., Williams, I. A., Hammoud, M. S. & Dwyer, R. J. (2019). Strategies for implementing innovation in small and medium-sized enterprises. World Journal of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development, 16(1), 12–29.
Heshmati, A., Mohamadifar, Y., Hosseinpour, M. & Karami, J. (2022). Conceptualizing the Model of Consumer Behavior during Crisis and Formulating a Marketing Strategy (Case Study: Covid-19 Crisis). Journal of Business Management, 14(2), 228-253. (in Persian)
Hung, N. T. & Yen, K. L. (2022). Towards sustainable internationalization of higher education: Innovative marketing strategies for international student recruitment. Sustainability, 14(14), 8522.
Kamarulzaman, N. H., Khairuddin, N. H., Hashim, H. & Hussin, S. R. (2023). Measuring market orientation, innovative marketing strategies and performance: evidence from the Malaysian agro-food manufacturers. Journal of Agribusiness in Developing and Emerging Economies, 13(2), 211-228.
Ka-sing, L. (2020). Research on the Development of Sports Industry Structure in China. structure, 2(9), 19-22.
Kotler, P. (1994). Analysis, planning, implementation and control. Prentice Hall International.
Li, M., Shi, Y. & Peng, B. (2022). The Analysis and Research on the Influence of Sports Industry Development on Economic Development. Journal of Environmental and Public Health, 2022.
Lincoln, Y.S. & Guba, E.G. (1985). Naturalistic inquiry. Beverly Hills, CA: Sage.
Lukas, B. A. & Ferrell, O. C. (2000). The effect of market orientation on product innovation. Journal of the academy of marketing science, 28(2), 239-247.
Mariadoss, B. J., Tansuhaj, P. S. & Mouri, N. (2011). “Marketing capabilities and innovation-based strategies for environmental sustainability: An exploratory investigation of B2B firms”. Industrial Marketing Management, 40(8), 1305-1318.
Millington, R., Giles, A. R., van Luijk, N. & Hayhurst, L. M. (2022). Sport for sustainability? The extractives industry, sport, and sustainable development. Journal of Sport and Social Issues, 46(3), 293-317.
Mohammadian Mahmoudi Tabar, M., Sotoodeh, S. & Boudlaie, H. (2021). Identifying the effective factors of innovative marketing in SMEs in the IT industry. Journal of Entrepreneurship Development, 14(1), 81-98. (in Persian)
Mondalizadeh, Z., Ehsani, M., Kozechian, H. & Honari, H. (2021). Sport Sustainable Development; Concepts, Barriers, and Proposals. Sport Management and Development, 10(1), 1-10. (in Persian)
Popescu, C., Ionescu, R. & Gigauri, I. (2023). The Past, Present, and Future of Sustainable Marketing. In Handbook of Research on Achieving Sustainable Development Goals with Sustainable Marketing (pp. 18-40). IGI Global.
Ren, S. (2021). Sustainable competitive advantage and marketing innovation in companies. Management Science Letters, 12(3), 413-433.
Roushandel Arbatani, T., Bani Hoseinian, B., Gholipor, A. & Abbasi, T. (2023). Developing an Adaptation Model for 34,000 Human Resources Processes Using Marketing Strategies. Journal of Business Management, 15(3), 389-480. (in Persian).
Salmanpour Sohi, A., Aarabi, S. M., Pourezzat, A. A. & Aghaei, M. (2021). Conceptualizing the Nature of Strategic Execution to Organizational Strategies Implementation. Journal of Business Management, 13(3), 655-689.
Salunke, S., Weerawarden, J. & McColl- Kennedy, J. R. (2020). Competing through service innovation: The role of bricolage and entrepreneurship in project-oriented firms. Journal of Business Research 66 (8), 1085-1097.
Sathana, V., Velnampy, T. & Rajumesh, S. (2021). Role of Innovative Marketing Strategy for Success of Micro, Small, and Medium Enterprises (MSMEs). In New Horizons in Management, Leadership and Sustainability (pp. 57-79). Springer, Cham.
Seretny, M. (2019). Sustainable behavior–the need of change in consumer and business attitudes and behavior. Foundations of Management, 11(1), 197-208.
Stemler, S. E. (2004). A comparison of consensus, consistency, and measurement approaches to estimating interrater reliability. Practical Assessment, Research, and Evaluation, 9(1).
Yue, Y., Rui, W. & Ling, S. C. S. (2020). Development of E-sports industry in China: current situation, Trend and research hotspot. International Journal of Esports, 1(1).
Yuldashov, I., Umaralievich, K. U., Goynazarov, G. & Abdurakhmonov, S. (2021). Innovative development strategy in the field of sports and the basics of its organization. Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities, 11(11), 48-53.