کلیدواژه‌ها = %D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%B4 %D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA %D8%A8%D9%87 %D8%B9%D9%88%D8%A7%D9%85%D9%84 %D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%AE%D8%AA%DB%80 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374

10.22059/jibm.2017.224916.2442

لیلی طباخیان؛ علیرضا حدادیان؛ علیرضا پویا