کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1 %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C
سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000

10.22059/jibm.2022.333222.4234

وحید ناصحی‌فر؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان؛ مصطفی اله‌وردی