کلیدواژه‌ها = درگیری ذهنی
تعداد مقالات: 4
1. سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258

سعید سعیدا اردکانی؛ زهرا السادات صانعیان؛ ناهید منتی


2. تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46

کبری بخشی زاده؛ مرتضی خلیلی رودی؛ سامان رضائیان اکبرزاده


4. رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز (حامی محیط زیست)

دوره 3، شماره 1، بهار 1390، صفحه 143-302

بهرام رنجبریان؛ بهرام رنجبریان