نویسنده = %D8%A7%D8%B5%D8%BA%D8%B1 %D9%85%D8%B4%D8%A8%DA%A9%DB%8C %D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C
طراحی الگوی رفتاری مصرف‌کنندگان خدمات فایده‌محور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184

10.22059/jibm.2022.339723.4326

آزاده گودرزی؛ ناصر آزاد؛ میر احمد امیرشاهی؛ اصغر مشبکی اصفهانی


مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65

10.22059/jibm.2019.288758.3638

سید رامین هاشمی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ اسدالله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی