کلیدواژه‌ها = تجربه مشتری
شیوه‌های رایج فریب مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: تبیین مدل درخت فریب مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آذر 1402

10.22059/jibm.2023.357967.4570

علی اکبر برومیده؛ مریم الف پور تراکمه؛ سیما نظری؛ محمد آقایی


شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی

دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136

10.22059/jibm.2023.359654.4586

مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ محمد غفاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ الهام ابراهیمی


سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000

10.22059/jibm.2022.333222.4234

وحید ناصحی‌فر؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان؛ مصطفی اله‌وردی


مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523

10.22059/jibm.2021.317302.4034

پریسا موسوی؛ فریبرز رحیم نیا؛ محمد مهرآیین؛ مهدی شامی زنجانی


ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547

10.22059/jibm.2020.292231.3718

سمانه رحیمیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ امیر مانیان؛ محمد رحیم اسفیدانی