موضوعات = 24. توسعه کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان
تعداد مقالات: 13
5. بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662

عبدالهادی درزیان عزیزی؛ فرج اله رحیمی؛ الهه اسداللهی دهکردی


6. تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 427-444

محمد هادی صادق؛ محمد علی شاه حسینی


7. نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144

بابک عابدی؛ ناصر عسگری؛ حسین صفری؛ احمد اسدزاده؛ افشین رهنما


9. نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 687-708

رضا اسماعیل پور؛ محمد دوستار؛ شیما سلطانی


10. بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 731-753

منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ انسیه کریمی


11. تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل)

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 647-664

محسن نطری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ سیدوحید طباطبائی کلجاهی