موضوعات = 27. مدیریت کانال های توزیع، عرضه و نقاط فروش محصولات و خدمات
تعداد مقالات: 6
2. شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854

سیدمسلم علوی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ الهه پورموردینی؛ نازنین مسعودی


4. شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 867-887

مسعود کیماسی؛ سعید شیرکوند؛ علی گلرخ


6. عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان

دوره 5، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 43-60

وحیده علی پور؛ پرویز احمدی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی