موضوعات = 35. کاربرد تکنیک های تحلیلی، مدلسازی و شبیه سازی فعالیت های بازارابی
تعداد مقالات: 4
2. مدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطح‌بندی محرک‌های صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو)

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 889-910

محمد محمودی میمند؛ صمد خباز باویل؛ خورشید فروغی‌نیا


3. مدل‎سازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی به‎منظور بخش‌بندی مشتریان در روابط غیرقراردادی

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 417-440

امیر البدوی؛ اشرف نوروزی؛ محمدمهدی سپهری؛ محمد رضا امین ناصری


4. خوشه‌بندی مشتریان بانک با استفاده از شبکه‌های عصبی رقابتی

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 187-206

علی مروتی شریف آبادی