کلیدواژه‌ها = شبکه‌های اجتماعی
شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546

10.22059/jibm.2018.248653.2885

سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور


مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270

10.22059/jibm.2017.120345.1600

طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ امیر خانلری؛ محی الدین غریبی