کلیدواژه‌ها = شبکه‌های اجتماعی
تعداد مقالات: 5
1. نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، رویکردی مردم‌نگارانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 شهریور 1400

10.22059/jibm.2021.319197.4066

عماد رحمانیان


4. شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546

10.22059/jibm.2018.248653.2885

سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور


5. مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270

10.22059/jibm.2017.120345.1600

طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ امیر خانلری؛ محی الدین غریبی