موضوعات = 16. توسعه مفهوم و فرهنگ بازارگرایی و مشتری مداری در سازمان های تولیدی و خدماتی
تعداد مقالات: 11
1. مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124

صمد عالی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ ندا اصلانپور علمداری


2. ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104

مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ غلامرضا امینی خیابانی؛ یحیی خوانساری


6. بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 985-1004

محمدجواد نیکبخت؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خداداد حسینی


7. بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662

عبدالهادی درزیان عزیزی؛ فرج اله رحیمی؛ الهه اسداللهی دهکردی


8. تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 427-444

محمد هادی صادق؛ محمد علی شاه حسینی


10. تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 41-66

علی دیواندری؛ محمود محمدیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ احسان عابدی