آ
-
آتشی، غلامحسین
تأثیر قابلیتهای نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکتها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درکشده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
-
آسایش، فرزاد
طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
-
آقاجانی، مجتبی
شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری بهروش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]
ا
-
ابراهیمی، الهام
شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
-
اسماعیلی مهیاری، مصطفی
شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
-
اشرفزاده، عارف
تأثیر قابلیتهای نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکتها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درکشده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
-
اصانلو، بهاره
بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرفکنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
-
اصلاحی، فاطمه
شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری بهروش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]
-
ایرانی، حمیدرضا
شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
ب
-
بارانی، صمد
تأثیر قابلیتهای نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکتها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درکشده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
-
باقری قره بلاغ، هوشمند
تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیتهای فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
-
بستام، هادی
تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
-
بشیر خداپرستی، رامین
تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیتهای فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
ح
-
حسین زاده، علی
تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
خ
-
خانلری، امیر
تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسبوکارها بهروش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]
ر
-
ربانی، یوسف
تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواستههای مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
-
روستا، علیرضا
طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
س
-
سبزعلی یمقانی، علی
تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواستههای مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
-
سبزعلی یمقانی، کبری
تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواستههای مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
-
سیدامیری، نادر
تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسبوکارها بهروش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]
ص
-
صالح گوهری، علی
بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرفکنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
-
صباغی، شقایق
طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
ع
-
عابدی، رحیم
بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکتها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]
-
عباسی مبارک آبادی، رضا
تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسبوکارها بهروش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]
غ
-
غفاری، محمد
شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
ف
-
فخاریان، میثم
تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
ق
-
قاسمی، هونیا
تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیتهای فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
-
قنبری، منوچهر
تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواستههای مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
م
-
محمدزاده ونستان، سهیلا
بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکتها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]
-
میراحمدی، سید محمد رضا
شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری بهروش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]
ن
-
نصرتپناه، رسول
تأثیر قابلیتهای نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکتها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درکشده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
-
نوروزی، حسین
بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرفکنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد