نمایه نویسندگان

آ

  • آتشی، غلامحسین تأثیر قابلیت‌های نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکت‌ها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درک‌شده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
  • آسایش، فرزاد طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
  • آقاجانی، مجتبی شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]

ا

  • ابراهیمی، الهام شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
  • اسماعیلی مهیاری، مصطفی شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
  • اشرف‌زاده، عارف تأثیر قابلیت‌های نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکت‌ها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درک‌شده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
  • اصانلو، بهاره بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
  • اصلاحی، فاطمه شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]
  • ایرانی، حمیدرضا شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]

ب

  • بارانی، صمد تأثیر قابلیت‌های نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکت‌ها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درک‌شده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
  • باقری قره بلاغ، هوشمند تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیت‌های فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
  • بستام، هادی تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
  • بشیر خداپرستی، رامین تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیت‌های فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]

ح

  • حسین زاده، علی تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]

خ

  • خانلری، امیر تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسب‌وکارها به‌روش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]

ر

  • ربانی، یوسف تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواسته‌های مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
  • روستا، علیرضا طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]

س

  • سبزعلی یمقانی، علی تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواسته‌های مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
  • سبزعلی یمقانی، کبری تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواسته‌های مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
  • سیدامیری، نادر تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسب‌وکارها به‌روش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]

ص

  • صالح گوهری، علی بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
  • صباغی، شقایق طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]

ع

  • عابدی، رحیم بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکت‌ها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]
  • عباسی مبارک آبادی، رضا تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسب‌وکارها به‌روش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]

غ

  • غفاری، محمد شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]

ف

  • فخاریان، میثم تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]

ق

  • قاسمی، هونیا تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیت‌های فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
  • قنبری، منوچهر تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواسته‌های مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]

م

  • محمدزاده ونستان، سهیلا بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکت‌ها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]
  • میراحمدی، سید محمد رضا شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]

ن

  • نصرت‌پناه، رسول تأثیر قابلیت‌های نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکت‌ها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درک‌شده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
  • نوروزی، حسین بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]