آ
-
آمیخته بازاریابی
طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
ا
-
اقیانوس آبی
تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواستههای مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
-
الگوی چهار اقدامی
تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواستههای مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
ب
-
بازاریابی تجربی
شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
-
بیبلیومتریک
تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسبوکارها بهروش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]
پ
-
پاسخ رفتاری
بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرفکنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
-
پدیدارشناسی
شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری بهروش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]
-
پذیرش فناوری
بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکتها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]
-
پویایی محیطی
تأثیر قابلیتهای نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکتها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درکشده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
ت
-
تبلیغ رفتاری آنلاین
بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرفکنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
-
تبلیغ شخصیسازیشده
بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرفکنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
-
تجربه گردشگر
شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
-
تجربه مشتری
شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
-
تجربۀ خرید
شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری بهروش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]
-
تجربۀ دیجیتال
شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری بهروش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]
-
تعامل فرااجتماعی
تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیتهای فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
ج
-
جذابیت اجتماعی
تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیتهای فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
-
جذابیت فیزیکی
تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیتهای فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
خ
-
خرید اینترنتی
شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری بهروش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]
د
-
درگیری مشتری
تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسبوکارها بهروش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]
ر
-
رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری
تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
-
روش BWM
تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواستههای مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
-
روش کولهپشتی
تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواستههای مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
س
-
ساختار دانش
تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسبوکارها بهروش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]
-
سفر مشتری
شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
ص
-
صنایع لبنی دامداران
طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
-
صنعت هتلداری
تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
ع
-
عملکرد
تأثیر قابلیتهای نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکتها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درکشده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
-
عوامل شناختی
بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرفکنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
-
عوامل عاطفی
بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرفکنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
ق
-
قابلیت اعتماد
تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیتهای فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
-
قابلیت نوآوری
تأثیر قابلیتهای نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکتها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درکشده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
-
قابلیت نوآوری خدمات پویا
تأثیر قابلیتهای نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکتها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درکشده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
-
قصد خرید
تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیتهای فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
م
-
محیط کلان و فضای رقابتی
طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
-
مدل بومی برندسازی
طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
-
مدیریت روابط با مشتری
بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکتها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]
-
مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی
بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکتها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]
-
مزیت رقابتی
تأثیر قابلیتهای نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکتها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درکشده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
-
مشغولیت مشتری
تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
ن
-
نظریه دادهبنیاد
طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
-
نقاط تماس
شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
-
نگرش هموفیلی
تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیتهای فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
-
نوآوری خدمات
تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
ه
-
هوش مصنوعی
بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکتها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد