نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]

ا

  • اقیانوس آبی تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواسته‌های مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
  • الگوی چهار اقدامی تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواسته‌های مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]

ب

  • بازاریابی تجربی شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
  • بیبلیومتریک تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسب‌وکارها به‌روش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]

پ

  • پاسخ رفتاری بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
  • پدیدارشناسی شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]
  • پذیرش فناوری بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکت‌ها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]
  • پویایی محیطی تأثیر قابلیت‌های نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکت‌ها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درک‌شده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]

ت

  • تبلیغ رفتاری آنلاین بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
  • تبلیغ شخصی‌سازی‌شده بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
  • تجربه گردشگر شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
  • تجربه مشتری شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
  • تجربۀ خرید شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]
  • تجربۀ دیجیتال شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]
  • تعامل فرا‎‎اجتماعی تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیت‌های فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]

ج

  • جذابیت اجتماعی تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیت‌های فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
  • جذابیت فیزیکی تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیت‌های فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]

خ

  • خرید اینترنتی شناسایی ابعاد و پیامدهای تجربه دیجیتال مشتری به‌روش پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-215]

د

  • درگیری مشتری تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسب‌وکارها به‌روش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]

ر

  • رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]
  • روش BWM تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواسته‌های مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]
  • روش کوله‌پشتی تدوین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت خدمات بانکداری با هدف بهبود تأمین خواسته‌های مشتریان و تعیین الگوی بهینه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 87-113]

س

  • ساختار دانش تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسب‌وکارها به‌روش بیبلیومتریک [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86]
  • سفر مشتری شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]

ص

  • صنایع لبنی دام‌داران طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
  • صنعت هتلداری تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]

ع

  • عملکرد تأثیر قابلیت‌های نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکت‌ها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درک‌شده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
  • عوامل شناختی بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
  • عوامل عاطفی بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]

ق

  • قابلیت اعتماد تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیت‌های فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
  • قابلیت نوآوری تأثیر قابلیت‌های نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکت‌ها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درک‌شده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
  • قابلیت‌‌ نوآوری خدمات پویا تأثیر قابلیت‌های نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکت‌ها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درک‌شده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
  • قصد خرید تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیت‌های فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]

م

  • محیط کلان و فضای رقابتی طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
  • مدل بومی برندسازی طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
  • مدیریت روابط با مشتری بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکت‌ها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]
  • مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکت‌ها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]
  • مزیت رقابتی تأثیر قابلیت‌های نوآوری خدمات پویا بر عملکرد شرکت‌ها: نقش تعدیلگر پویایی محیطی درک‌شده و نقش میانجی نوآوری خدمات و مزیت رقابتی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 137-166]
  • مشغولیت مشتری تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]

ن

  • نظریه داده‌بنیاد طراحی مدل بومی برندسازی در صنایع لبنی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 238-261]
  • نقاط تماس شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136]
  • نگرش هموفیلی تأملی بر نقش نگرش هموفیلی و جذابیت‌های فیزیکی و اجتماعی بر قصد خرید [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 216-237]
  • نوآوری خدمات تبیین نقش نوآوری خدمات در رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری با میانجیگری مشغولیت مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره شهر مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 167-193]

ه

  • هوش مصنوعی بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکت‌ها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58]