کلیدواژه‌ها = %D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%87 %D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87 %D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AF
مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65

10.22059/jibm.2019.288758.3638

سید رامین هاشمی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ اسدالله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی


ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44

10.22059/jibm.2018.258526.3065

محمدعلی شاه حسینی؛ علی حیدری؛ سیدمحمد اعرابی؛ صادق قادری کنگاوری


الزامات، ضرورت‎ها و مکانیزم‎های تجاری‎سازی دانش در دانشکده‎های مدیریت

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389

حکیمه حسنقلی پور؛ آرین قلی‌پور؛ مهدی محمدی قاضی محله؛ طاهر روشندل اربطانی