موضوعات = 16. %D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87 %D9%85%D9%81%D9%87%D9%88%D9%85 %D9%88 %D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C %D9%88 %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C %D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D8%AF%D8%B1 %D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86 %D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C %D9%88 %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C
مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124

10.22059/jibm.2018.259010.3072

صمد عالی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ ندا اصلانپور علمداری


بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662

10.22059/jibm.2015.51687

عبدالهادی درزیان عزیزی؛ فرج اله رحیمی؛ الهه اسداللهی دهکردی


تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 41-66

10.22059/jibm.2014.51604

علی دیواندری؛ محمود محمدیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ احسان عابدی