نویسنده = اسدالله کردنائیج
آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910

10.22059/jibm.2021.324955.4139

سهیل نجات؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی


مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65

10.22059/jibm.2019.288758.3638

سید رامین هاشمی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ اسدالله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی


بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 107-124

10.22059/jibm.2014.51607

اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدله کردنائیچ؛ محمدتقی آزاد ارمکی