نویسنده = عظیم زارعی
تبیین قابلیت‌های‏‏ بازاریابی پویا مبتنی بر تغییرات اقلیمی: تحلیل اکتشافی از کسب‌وکارهای B2B

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 949-978

10.22059/jibm.2023.357925.4563

مریم اصغری نجیب؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی


شکست ‏هم‏‌آفرینی ارزش؛ هم‏‌تخریبی ارزش برند در رسانه‌‏های اجتماعی

دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 318-348

10.22059/jibm.2023.350997.4486

غزاله طاهری؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ مهدی دهقانی سلطانی


بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 881-900

10.22059/jibm.2015.57096

عظیم زارعی؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ حسین فارسی زاده؛ رسول غلامزاده