کلیدواژه‌ها = صنعت بیمه
توسعه مدل بیمه دیجیتال با رویکرد داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.336731.4284

محمد آدابی؛ نسترن حاجی حیدری؛ سید حامد وارث


تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325

10.22059/jibm.2022.333871.4246

محمد محمودی میمند؛ میرزا حسن حسینی؛ محمد مهدی پرهیزگار؛ ایمان عزیزی


مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885

10.22059/jibm.2021.321920.4096

پدرام آبدارزاده؛ طاهر روشندل اربطانی؛ مسعود کیماسی؛ سیدوحید عقیلی


طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472

10.22059/jibm.2020.307573.3917

هاشم دقیقی اصلی؛ کامبیز شاهرودی؛ سید مظفر میربرگ کار؛ یلدا رحمتی غفرانی


مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124

10.22059/jibm.2018.259010.3072

صمد عالی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ ندا اصلانپور علمداری


ارائه‎ی مدل سیاست‎گذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشه‎شناختی

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 121-136

10.22059/jibm.2012.28571

رحمت ا.. قلی پور؛ طهمورث حسنقلی پور؛ عبدالناصر همتی؛ کیومرث شریفی


توسعه مدل نوآوری بنگاه در صنعت بیمه با استفاده از روش نگاشت علّی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 91-198

رضا زعفریان؛ فاطمه میرزایی رابر میرزایی رابر