نویسنده = Esfidani Esfidani
طراحی الگوی همراستایی برندسازی شخصی کارمند و برند شرکت در صنعت فین‌ تک با رویکرد مدیریت تجربه مشتری بین‌‌بنگاهی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 خرداد 1404

10.22059/jibm.2025.392269.4945

محمدرحیم اسفیدانی؛ فرشید خموئی


طراحی مدل تاثیر استفاده از مینمالیسم در بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 مهر 1404

10.22059/jibm.2025.397842.5003

مهرشاد نظری؛ محمد رحیم اسفیدانی


برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64

10.22059/jibm.2020.298560.3812

سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی


تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813

10.22059/jibm.2021.312642.3976

کیان نوروزی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ توماس زوئگا رمزوی؛ محسن نظری؛ عبدالحسین وهابی


ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547

10.22059/jibm.2020.292231.3718

سمانه رحیمیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ امیر مانیان؛ محمد رحیم اسفیدانی


طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت)

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142

10.22059/jibm.2018.268675.3306

غلامرضا جندقی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ شهریار محسنین؛ حمیدرضا یزدانی؛ مسعود کیماسی


شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546

10.22059/jibm.2018.248653.2885

سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور


نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30

10.22059/jibm.2018.222879.2398

محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ محمد صالح ترکستانی؛ امیررضا روحانی


بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 227-250

10.22059/jibm.2014.51378

محمد رحیم اسفیدانی؛ سید محمد محمودی؛ مسعود کیماسی؛ حمزه محمدی؛ محمدرضا پارسافرد


بررسی سبک‎های تصمیم‎گیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران)

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 149-168

10.22059/jibm.2013.36030

شهریار محسنین؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محسن کرمی؛ احمد خواجه دهاقانی


الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران

دوره 1، شماره 2، 1388

غلامحسین نیکوکار؛ علی دیواندری؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ محمدرحیم اسفیدانی