نویسنده = هاشم آقازاده
ارائه چارچوبی برای شایستگی‌های متخصصین سئو در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال کسب‌و‌کارهای اینترنتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 دی 1402

10.22059/jibm.2024.366678.4687

سعید زمانپور؛ آرین قلی پور؛ هاشم آقازاده؛ سید محسن علامه


بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53

10.22059/jibm.2020.289327.3649

هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی؛ محمدصادق زارع


برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64

10.22059/jibm.2020.298560.3812

سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی


شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113

10.22059/jibm.2019.276543.3441

علی دیواندری؛ محمدصادق هاشمی؛ هاشم آقازاده؛ سید محمود حسینی


نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284

10.22059/jibm.2019.271925.3369

محمدعلی فلاح؛ علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ سیدمحمد اعرابی


شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546

10.22059/jibm.2018.248653.2885

سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور


بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720

10.22059/jibm.2017.61296

هاشم آقازاده؛ احسان آقامیری حسین آبادی؛ فرینام شهرامی


سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران

دوره 4، شماره 2، تیر 1391، صفحه 129-146

10.22059/jibm.2012.29187

عباس منوریان؛ هاشم آقازاده؛ مینا شهامت نژاد


بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389

سید رضا سید جوادین؛ هاشم آقازاده؛ مهرداد استیری؛ بهاره اصانلو