نویسنده = هاشم آقازاده
تعداد مقالات: 11
1. شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113

10.22059/jibm.2019.276543.3441

علی دیواندری؛ محمدصادق هاشمی؛ هاشم آقازاده؛ سید محمود حسینی


2. نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284

10.22059/jibm.2019.271925.3369

محمدعلی فلاح؛ علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ سیدمحمد اعرابی


4. شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546

10.22059/jibm.2018.248653.2885

سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور


6. بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720

10.22059/jibm.2017.61296

هاشم آقازاده؛ احسان آقامیری حسین آبادی؛ فرینام شهرامی


7. راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182

10.22059/jibm.2016.57535

آیدا شیوا؛ هاشم آقازاده؛ علی حیدری


10. سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران

دوره 4، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 129-146

10.22059/jibm.2012.29187

عباس منوریان؛ هاشم آقازاده؛ مینا شهامت نژاد


11. بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده

دوره 2، شماره 1، بهار 1389

سید رضا سید جوادین؛ هاشم آقازاده؛ مهرداد استیری؛ بهاره اصانلو