نویسنده = سید حمید خدادادحسینی
طراحی مدل تعالی بازاریابی دیجیتالی (مطالعه موردی: بانکداری تجاری)

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 596-617

10.22059/jibm.2024.376605.4785

مریم یعقوب پور؛ سید حمید خداداد حسینی؛ حسین جنتی فر؛ رسول ثانوی فرد


بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247

10.22059/jibm.2023.343140.4374

محمد جوادی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله گنجعلی


آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910

10.22059/jibm.2021.324955.4139

سهیل نجات؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی


مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65

10.22059/jibm.2019.288758.3638

سید رامین هاشمی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ اسدالله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی


بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 107-124

10.22059/jibm.2014.51607

اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدله کردنائیچ؛ محمدتقی آزاد ارمکی