نویسنده = علی حیدری
نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284

10.22059/jibm.2019.271925.3369

محمدعلی فلاح؛ علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ سیدمحمد اعرابی


ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44

10.22059/jibm.2018.258526.3065

محمدعلی شاه حسینی؛ علی حیدری؛ سیدمحمد اعرابی؛ صادق قادری کنگاوری


فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252

10.22059/jibm.2017.208145.2108

محسن نظری؛ علی حیدری؛ منیژه حقیقی نسب؛ مهدی سمیع زاده