نمایه نویسندگان

آ

  • آقازاده، هاشم ارائه مدل رفتار جست‌‌وجوی آنلاین مصرف‌کنندگان برای کالاهای تجربه‌محور و جست‌وجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]

ا

  • ابراهیمی نژاد، مهران طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانه‌ای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]
  • اسماعیلی نژاد، فاطمه شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
  • امین، فرشته طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانه‌ای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]

ب

  • بندگی، محمدصادق تأثیر کار گروهی بر روند بین‌المللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]

پ

  • پورسعید، محمدمهدی بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]

ت

  • تاج پور، مهدی تأثیر کار گروهی بر روند بین‌المللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]

ج

  • جعفری، الناز بررسی تأثیر دست‏کاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]

ح

  • حسینی‌صفا، سلمان طراحی مدل‌ کسب‌وکار مبتنی بر آینده‌نگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]
  • حقیقی نسب، منیژه ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت‏گذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]

خ

  • خالقی، علی طراحی مدل‌ کسب‌وکار مبتنی بر آینده‌نگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]
  • خانی پردنجانی، سجاد ارائه مدل رفتار جست‌‌وجوی آنلاین مصرف‌کنندگان برای کالاهای تجربه‌محور و جست‌وجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]
  • خوشنویس، مژده ارائه مدل رفتار جست‌‌وجوی آنلاین مصرف‌کنندگان برای کالاهای تجربه‌محور و جست‌وجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]

د

  • ده یادگاری، سعید بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]

ر

  • رحیمیان، صبا بررسی تأثیر دست‏کاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]

س

  • سلیمانی، رضوان شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بین‌المللی‌سازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]
  • سلیمانیان، سیده مرسده تأثیر کار گروهی بر روند بین‌المللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
  • سنایی، محمد شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]

ش

  • شرفی، وحید شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بین‌المللی‌سازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]
  • شریفی، سید مهدی طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانه‌ای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]
  • شکاری، آزاده بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]

ص

  • صلاحی کجور، عظیم شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]

ف

  • فضلی، صفر طراحی مدل‌ کسب‌وکار مبتنی بر آینده‌نگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]

ق

  • قاسمی، حاکم طراحی مدل‌ کسب‌وکار مبتنی بر آینده‌نگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]

گ

  • گلریز خاتمی، محمدرضا تأثیر کار گروهی بر روند بین‌المللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
  • گلی، فاطمه ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت‏گذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]

م

  • محبی، علیرضا تحلیل کتاب‏سنجی چابکی استراتژیک با بهره‌گیری از تحلیل هم‏رخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]

ن

  • نظری، محسن بررسی تأثیر دست‏کاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]

ه

  • هرندی، عطاءاله تحلیل کتاب‏سنجی چابکی استراتژیک با بهره‌گیری از تحلیل هم‏رخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
  • هندیجانی، رزا بررسی تأثیر دست‏کاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]

ی

  • یزدانی، حمید رضا ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت‏گذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]