آ
-
آقازاده، هاشم
ارائه مدل رفتار جستوجوی آنلاین مصرفکنندگان برای کالاهای تجربهمحور و جستوجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]
ا
-
ابراهیمی نژاد، مهران
طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانهای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]
-
اسماعیلی نژاد، فاطمه
شناسایی مؤلفههای استراتژیهای بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
-
امین، فرشته
طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانهای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]
ب
-
بندگی، محمدصادق
تأثیر کار گروهی بر روند بینالمللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
پ
-
پورسعید، محمدمهدی
بررسی تأثیر ویژگیهای محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهکاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]
ت
-
تاج پور، مهدی
تأثیر کار گروهی بر روند بینالمللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
ج
-
جعفری، الناز
بررسی تأثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرفکننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]
ح
-
حسینیصفا، سلمان
طراحی مدل کسبوکار مبتنی بر آیندهنگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]
-
حقیقی نسب، منیژه
ارائه مدل انصاف درک شده از قیمتگذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]
خ
-
خالقی، علی
طراحی مدل کسبوکار مبتنی بر آیندهنگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]
-
خانی پردنجانی، سجاد
ارائه مدل رفتار جستوجوی آنلاین مصرفکنندگان برای کالاهای تجربهمحور و جستوجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]
-
خوشنویس، مژده
ارائه مدل رفتار جستوجوی آنلاین مصرفکنندگان برای کالاهای تجربهمحور و جستوجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]
د
-
ده یادگاری، سعید
بررسی تأثیر ویژگیهای محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهکاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]
ر
-
رحیمیان، صبا
بررسی تأثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرفکننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]
س
-
سلیمانی، رضوان
شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بینالمللیسازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]
-
سلیمانیان، سیده مرسده
تأثیر کار گروهی بر روند بینالمللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
-
سنایی، محمد
شناسایی مؤلفههای استراتژیهای بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
ش
-
شرفی، وحید
شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بینالمللیسازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]
-
شریفی، سید مهدی
طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانهای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]
-
شکاری، آزاده
بررسی تأثیر ویژگیهای محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهکاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]
ص
-
صلاحی کجور، عظیم
شناسایی مؤلفههای استراتژیهای بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
ف
-
فضلی، صفر
طراحی مدل کسبوکار مبتنی بر آیندهنگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]
ق
-
قاسمی، حاکم
طراحی مدل کسبوکار مبتنی بر آیندهنگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]
گ
-
گلریز خاتمی، محمدرضا
تأثیر کار گروهی بر روند بینالمللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
-
گلی، فاطمه
ارائه مدل انصاف درک شده از قیمتگذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]
م
-
محبی، علیرضا
تحلیل کتابسنجی چابکی استراتژیک با بهرهگیری از تحلیل همرخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
ن
-
نظری، محسن
بررسی تأثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرفکننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]
ه
-
هرندی، عطاءاله
تحلیل کتابسنجی چابکی استراتژیک با بهرهگیری از تحلیل همرخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
-
هندیجانی، رزا
بررسی تأثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرفکننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]
ی
-
یزدانی، حمید رضا
ارائه مدل انصاف درک شده از قیمتگذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد