نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آینده‌نگاری طراحی مدل‌ کسب‌وکار مبتنی بر آینده‌نگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]

ا

  • اتاق خبر طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانه‌ای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]
  • استراتژی شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
  • اشتراک‌گذاری دانش تأثیر کار گروهی بر روند بین‌المللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
  • اقناع کارکنان طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانه‌ای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]
  • انصاف درک‌شده ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت‏گذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]
  • انصاف قیمتی ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت‏گذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]
  • اینستاگرام بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]

ب

  • بازاریابی تأثیر کار گروهی بر روند بین‌المللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
  • بازاریابی نوآورانه شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
  • برچسب تغذیه بررسی تأثیر دست‏کاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]
  • بین‌المللی‌سازی شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بین‌المللی‌سازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]
  • بین‌المللی‌سازی سریع شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بین‌المللی‌سازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]
  • بین‌المللی شدن شرکت تأثیر کار گروهی بر روند بین‌المللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]

ت

  • تحلیل هم‌رخدادی واژگان تحلیل کتاب‏سنجی چابکی استراتژیک با بهره‌گیری از تحلیل هم‏رخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
  • تسهیل در سرعت بین‌المللی‌سازی شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بین‌المللی‌سازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]
  • تناسب تنظیمی بررسی تأثیر دست‏کاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]
  • توجه دیداری بررسی تأثیر دست‏کاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]

ج

  • جوّ نوآورانه تأثیر کار گروهی بر روند بین‌المللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]

چ

  • چابکی استراتژیک تحلیل کتاب‏سنجی چابکی استراتژیک با بهره‌گیری از تحلیل هم‏رخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]

د

  • داده‌کاوی بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]
  • دیاگرام استراتژیک تحلیل کتاب‏سنجی چابکی استراتژیک با بهره‌گیری از تحلیل هم‏رخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]

ر

  • ردیاب چشم بررسی تأثیر دست‏کاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]
  • رفتار جست‌وجوی آنلاین ارائه مدل رفتار جست‌‌وجوی آنلاین مصرف‌کنندگان برای کالاهای تجربه‌محور و جست‌وجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]
  • رفتار خرید ارائه مدل رفتار جست‌‌وجوی آنلاین مصرف‌کنندگان برای کالاهای تجربه‌محور و جست‌وجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]
  • شرکت‌های کارآفرین شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بین‌المللی‌سازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]

ص

  • صنایع خلاق رسانه‌ای طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانه‌ای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]
  • صنعت ورزش شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]

ط

  • طراحی مدل کسب‌وکار طراحی مدل‌ کسب‌وکار مبتنی بر آینده‌نگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]

ف

  • فراترکیب ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت‏گذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]
  • فرصت‌گرایی شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]

ق

  • قیمت‌گذاری پویا ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت‏گذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]

ک

  • کالاهای تجربه‌محور ارائه مدل رفتار جست‌‌وجوی آنلاین مصرف‌کنندگان برای کالاهای تجربه‌محور و جست‌وجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]
  • کالاهای جست‌وجویی ارائه مدل رفتار جست‌‌وجوی آنلاین مصرف‌کنندگان برای کالاهای تجربه‌محور و جست‌وجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]
  • کتاب‌سنجی تحلیل کتاب‏سنجی چابکی استراتژیک با بهره‌گیری از تحلیل هم‏رخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]

م

  • مدل مفهومی طراحی مدل‌ کسب‌وکار مبتنی بر آینده‌نگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]
  • مزیت رقابتی شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
  • مشارکت مشتری بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]

و

  • ویژگی محتوای منتشر شده بررسی تأثیر ویژگی‏های محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌کاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]