آ
-
آیندهنگاری
طراحی مدل کسبوکار مبتنی بر آیندهنگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]
ا
-
اتاق خبر
طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانهای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]
-
استراتژی
شناسایی مؤلفههای استراتژیهای بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
-
اشتراکگذاری دانش
تأثیر کار گروهی بر روند بینالمللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
-
اقناع کارکنان
طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانهای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]
-
انصاف درکشده
ارائه مدل انصاف درک شده از قیمتگذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]
-
انصاف قیمتی
ارائه مدل انصاف درک شده از قیمتگذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]
-
اینستاگرام
بررسی تأثیر ویژگیهای محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهکاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]
ب
-
بازاریابی
تأثیر کار گروهی بر روند بینالمللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
-
بازاریابی نوآورانه
شناسایی مؤلفههای استراتژیهای بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
-
برچسب تغذیه
بررسی تأثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرفکننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]
-
بینالمللیسازی
شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بینالمللیسازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]
-
بینالمللیسازی سریع
شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بینالمللیسازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]
-
بینالمللی شدن شرکت
تأثیر کار گروهی بر روند بینالمللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
ت
-
تحلیل همرخدادی واژگان
تحلیل کتابسنجی چابکی استراتژیک با بهرهگیری از تحلیل همرخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
-
تسهیل در سرعت بینالمللیسازی
شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بینالمللیسازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]
-
تناسب تنظیمی
بررسی تأثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرفکننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]
-
توجه دیداری
بررسی تأثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرفکننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]
ج
-
جوّ نوآورانه
تأثیر کار گروهی بر روند بینالمللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68]
چ
-
چابکی استراتژیک
تحلیل کتابسنجی چابکی استراتژیک با بهرهگیری از تحلیل همرخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
د
-
دادهکاوی
بررسی تأثیر ویژگیهای محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهکاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]
-
دیاگرام استراتژیک
تحلیل کتابسنجی چابکی استراتژیک با بهرهگیری از تحلیل همرخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
ر
-
ردیاب چشم
بررسی تأثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرفکننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265]
-
رفتار جستوجوی آنلاین
ارائه مدل رفتار جستوجوی آنلاین مصرفکنندگان برای کالاهای تجربهمحور و جستوجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]
-
رفتار خرید
ارائه مدل رفتار جستوجوی آنلاین مصرفکنندگان برای کالاهای تجربهمحور و جستوجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]
ش
-
شبکههای اجتماعی
بررسی تأثیر ویژگیهای محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهکاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]
-
شرکتهای کارآفرین
شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بینالمللیسازی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200]
ص
-
صنایع خلاق رسانهای
طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانهای [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95]
-
صنعت ورزش
شناسایی مؤلفههای استراتژیهای بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
ط
-
طراحی مدل کسبوکار
طراحی مدل کسبوکار مبتنی بر آیندهنگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]
ف
-
فراترکیب
ارائه مدل انصاف درک شده از قیمتگذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]
-
فرصتگرایی
شناسایی مؤلفههای استراتژیهای بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
ق
-
قیمتگذاری پویا
ارائه مدل انصاف درک شده از قیمتگذاری پویا (رویکرد فراترکیب) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148]
ک
-
کالاهای تجربهمحور
ارائه مدل رفتار جستوجوی آنلاین مصرفکنندگان برای کالاهای تجربهمحور و جستوجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]
-
کالاهای جستوجویی
ارائه مدل رفتار جستوجوی آنلاین مصرفکنندگان برای کالاهای تجربهمحور و جستوجومحور [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 149-170]
-
کتابسنجی
تحلیل کتابسنجی چابکی استراتژیک با بهرهگیری از تحلیل همرخدادی واژگان [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 1-22]
م
-
مدل مفهومی
طراحی مدل کسبوکار مبتنی بر آیندهنگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128]
-
مزیت رقابتی
شناسایی مؤلفههای استراتژیهای بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری دادهبنیاد [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 23-45]
-
مشارکت مشتری
بررسی تأثیر ویژگیهای محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهکاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]
و
-
ویژگی محتوای منتشر شده
بررسی تأثیر ویژگیهای محتوای منتشرشده بر مشارکت مشتری در شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهکاوی: مورد مطالعه شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 201-233]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد