موضوعات = 03. %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%88 %D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A6%D9%84 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1 - %D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA %D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C %D9%88 %D8%B9%D9%85%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
شناسایی پیشایندهای سازنده کهن‌الگوها

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1402

10.22059/jibm.2023.350884.4484

فوزیه طاهری مینا؛ تحفه قبادی لموکی؛ میثم لطیفی؛ حسین حاجی بابائی


بررسی تاثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2021.325528.4145

رزا هندیجانی؛ محسن نظری؛ الناز جعفری؛ صبا رحیمیان


نوع شناسی و رتبه بندی قالب های تخفیف قیمت: یک پژوهش ترکیبی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.334602.4257

محسن نظری؛ الهام ظفریان پور


واکنش مصرف کنندگان به اشتباهات برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند.

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.341757.4351

نغمه شیبانی مقدم؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمد صالح ترکستانی


تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2023.344762.4395

مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی


شناسایی عوامل و مولفه های سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربه مشتری با کاربست روش فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.349658.4469

پیام مردآزاد ناوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ سید بیوک محمدی؛ محسن خون سیاوش


تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسب‌وکارها به‌روش بیبلیومتریک

دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86

10.22059/jibm.2023.356769.4554

رضا عباسی مبارک آبادی؛ امیر خانلری؛ نادر سیدامیری


شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی

دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136

10.22059/jibm.2023.359654.4586

مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ محمد غفاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ الهام ابراهیمی


روندهای نوظهور و حوزه‌های دانشی وفاداری B2B: تجزیه‌وتحلیل علم‌سنجی

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688

10.22059/jibm.2023.349282.4464

سید جواد محمدی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ شهرزاد طیاران؛ صدیقه طوطیان اصفهانی


طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژی‌های بازاریابی

دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480

10.22059/jibm.2023.356343.4551

طاهر روشندل اربطانی؛ بی‌تا بنی‌حسینیان؛ آرین قلی پور؛ طیبه عباسی


ارائه مدل امضای برند در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553

10.22059/jibm.2023.345176.4403

محمد باشکوه آجیرلو؛ نوید شفیعی؛ مهرداد ناصرپور


ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304

10.22059/jibm.2022.342143.4358

امین عارفی؛ فاطمه معصومی؛ افسانه آزاده دل


ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26

10.22059/jibm.2021.321193.4087

محسن نظری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ عاطفه حصارکی


بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53

10.22059/jibm.2020.289327.3649

هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی؛ محمدصادق زارع