دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

طراحی مدل عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند شرکت و رتبه بندی آنها مبتنی برروش دلفی فازی و معادلات ساختاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.373137.4760

وحید رضا نصابی؛ بهرام خیری؛ حمید رضا یزدانی


تدوین الگوی مطلوب جهت رقابت پذیری در صنعت فولاد با رویکرد انتقال فناوری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.375864.4779

علی امرائی؛ صفیه مهری نژاد؛ امیر بیات ترک


ارائه مدل بازاریابی درون‌گرا با رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.370849.4737

فرینوش لازار؛ فرانک خدایاری؛ حمید رضا یزدانی


ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت شوینده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2021.330820.4202

شهراد پدیدار؛ محمد حقیقی؛ طهمورث حسنقلی پور


نقش خوش‌بینی مدیران در ورود اضافی: شبیه‌سازی تصمیمات ورود به بازار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1403

10.22059/jibm.2024.366526.4678

بهمن حاجی‌پور؛ امید سلیمان زاده؛ یدالله دادگر


بررسی تاثیر برجستگی برند بر کری‌خوانی برند با تاکید بر خریدهای وسواسی، اشتیاق و اضطراب برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 تیر 1403

10.22059/jibm.2024.373018.4758

ابراهیم زارع پور نصیرآبادی؛ زهره السادات دعائی؛ ندا قمری پور


بررسی تأثیر نحوه تفکر بر اثربخشی پیام ترویج فروش: مطالعه آزمایشگاهی با روش ردیاب چشم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مرداد 1403

10.22059/jibm.2024.361549.4607

رزا هندیجانی؛ سهند کلانتری


تأثیر تفکر طراحی بر عملکرد شرکت ها با میانجیگری نوآوری مدل کسب‌وکار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 شهریور 1403

10.22059/jibm.2024.373874.4769

ترانه فرخ منش؛ فرناز خدایی؛ علی داوری


ارائه مدل پیش‌بینی ریزش مشتریان در بسترB2B با بکارگیری روش‌های بهینه داده-کاوی در شرکت پتروشیمی خراسان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آذر 1403

10.22059/jibm.2024.365245.4665

مرضیه توسلی؛ سید محمد باقری؛ شهربانو قلی پور فریدونی


کیوتوریسم؛ روشی در راستای برندسازی شهری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1403

10.22059/jibm.2024.383084.4849

مهرداد ناصرپور؛ محمد باشکوه؛ قاسم زارعی؛ حسین رحیمی


شناسایی عوامل کلیدی تولید محتوای رسانه های اجتماعی برای بهبود تعامل مصرف کننده با برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اسفند 1403

10.22059/jibm.2024.376776.4792

زهرا اله وردی؛ سید محمد رضا میراحمدی؛ سعید لندران اصفهانی؛ مهدی تاج الدین


شبکه‌های عصبی مصنوعی در پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان تجارت الکترونیک: نقش شاخص‌های کلیدی عملکردی رضایتمندی مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 فروردین 1404

10.22059/jibm.2024.375828.4778

محمد فاریابی؛ وحید نوروزی


بررسی اثرگذاری بلوغ حاکمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد بازاریابی شرکتهای بیمه در شهر تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 فروردین 1404

10.22059/jibm.2024.381044.4830

وجیهه وفائی؛ بهمن خداپناه؛ خلیل زاده یوسف


ارائه یک چارچوب گذار برای مدل کسب و کار چرخشی نوآورانه پایدار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اردیبهشت 1404

10.22059/jibm.2024.381695.4837

سید حامد وارث؛ نسترن حاجی حیدری؛ محمد کارگر شورکی؛ سارا مهرجو


فریلنسرها در اقتصاد اشتراکی: مفهوم سازی ارزش پیشنهادی در پلتفرمهای فریلنسینگ

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اردیبهشت 1404

10.22059/jibm.2025.384321.4861

فاطمه مهران فرد؛ زهرا مهران فرد؛ عزت اله عباسیان


نقش شایستگی تجزیه و تحلیل کسب‌وکار در تثبیت ظرفیت جذب و چابکی و بهبود نوآوری دیجیتال شرکت‌های دانش‌بنیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 اردیبهشت 1404

10.22059/jibm.2025.386719.4886

محمدعلی شاه حسینی؛ رسول نصرت‌پناه؛ غلامحسین آتشی


طراحی الگوی همراستایی برندسازی شخصی کارمند و برند شرکت در صنعت فین‌ تک با رویکرد مدیریت تجربه مشتری بین‌‌بنگاهی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 خرداد 1404

10.22059/jibm.2025.392269.4945

محمدرحیم اسفیدانی؛ فرشید خموئی


نقش تعدیلگری شهرت برند و تصویر فروشگاه در رابطه بین بازاریابی حسی و تمایلات رفتاری مصرف کننده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 خرداد 1404

10.22059/jibm.2025.392778.4949

محمدرضا درویشی نیا؛ غلامحسین خورشیدی؛ فاطمه زهرا شکوهیان


طراحی و تبیین مدل استراتژی بازاریابی پاسخگو و انعطاف پذیری در شرایط بحران در شرکت های کوچک و متوسط

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 خرداد 1404

10.22059/jibm.2025.384663.4869

اکرم احمدی؛ حسین رحیمی کلور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ باقر عسکرنژاد نوری