موضوعات = 25. تحلیل رفتار و روانشناسی مصرف کنندگان و فرایند تصمیم گیری خرید
تعداد مقالات: 31
1. بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650

محمد کریمیان؛ علی صنایعی؛ مجید محمدشفیعی


2. نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630

مرجان مهیمنی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ یزدان منصوریان


3. شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608

محمد رضا حمیدی زاده؛ مریم اخوان؛ احمد کاظمی


5. سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258

سعید سعیدا اردکانی؛ زهرا السادات صانعیان؛ ناهید منتی


7. تأثیر ابعاد رنگ پوشاک بر قصد خرید آن با تحلیلی بر تفاوت‎های جنسیتی مشتریان

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 659-672

فرزانه حاجی حسنی؛ علی اصغر صادق پور؛ سیدمسلم علوی


9. فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348

مریم خلیلی مقدم؛ مرتضی سلطانی؛ حمید رضا یزدانی؛ حسین خنیفر


10. بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228

مهدی نداف؛ عبدالهادی درزیان عزیزی؛ سحر تیرانداز


11. تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721

فریبا اسماعیل پور؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ یزدان منصوریان؛ محسن خون سیاوش


12. طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان)

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832

محمدرضا حمیدی زاده؛ منیژه قره چه؛ اکرم هادی زاده؛ سیروس سلیمی پور


14. گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 339-354

مرتضی سلطانی؛ بهزاد محمدیان


15. بخش‌بندی مصرف‌کنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394

سید محمد طباطبایی نسب؛ فرشته پزشکی نجف آبادی


16. از انگیزه‌های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران)

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 921-940

روزبه میرزائی؛ حکیمه نصیری؛ سید ابوالقاسم میرا


17. بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 985-1004

محمدجواد نیکبخت؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خداداد حسینی


20. تعیین ویژگی های موثر بر رفتار مصرف کنندگان اینترنت پر سرعت در ایران

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 427-444

محمد هادی صادق؛ محمد علی شاه حسینی


22. مطالعه رفتار خرید تفننی در مسافران مترو

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 67-82

کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ نسترن دهقانی سامانی


24. نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144

بابک عابدی؛ ناصر عسگری؛ حسین صفری؛ احمد اسدزاده؛ افشین رهنما


25. نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 687-708

رضا اسماعیل پور؛ محمد دوستار؛ شیما سلطانی