موضوعات = 30. مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
تعداد مقالات: 21
1. تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374

10.22059/jibm.2018.255846.3021

منیژه حقیقی نسب؛ لیلا قدرت آبادی؛ شکوفه شفیع


2. رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 527-550

10.22059/jibm.2017.223091.2401

نفیسه سلیمانی؛ امیر البدوی؛ محمد اقدسی؛ بختیار استادی


9. عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکت‌های بیمه

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 407-426

10.22059/jibm.2015.52322

امیر خانلری؛ مهشاد السادات دعایی اسکویی


15. مدل‎سازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی به‎منظور بخش‌بندی مشتریان در روابط غیرقراردادی

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 417-440

10.22059/jibm.2014.51381

امیر البدوی؛ اشرف نوروزی؛ محمدمهدی سپهری؛ محمد رضا امین ناصری


17. تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 41-66

10.22059/jibm.2014.51604

علی دیواندری؛ محمود محمدیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ احسان عابدی


21. بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند

دوره 5، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 1-18

10.22059/jibm.2013.50195

ابوالقاسم ابراهیمی؛ مجتبی خلیفه؛ مهدی سمیع زاده؛ سید مجتبی حسینی