دوره و شماره: دوره 12، شماره 3، 1399 
2. ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری

صفحه 523-547

10.22059/jibm.2020.292231.3718

سمانه رحیمیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ امیر مانیان؛ محمد رحیم اسفیدانی


7. مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری

صفحه 652-678

10.22059/jibm.2019.286128.3590

محمد دانشگر؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش


9. مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران

صفحه 702-726

10.22059/jibm.2020.291484.3689

مهدیه مختاری موغاری؛ عز ت اله عباسیان؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ وحید محمودی