ارزش دوره عمر مشتریشناسایی و اولویتبندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
ارزش های فرهنگیبررسی رابطۀ ارزشهای فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
ارزش ویژة برندتبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشمانداز و موضعیابی برند بر ارزش ویژۀ برند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 229-243]
انعطاف پذیریارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
ب
بازاریابی الکترونیکبررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد شرکتها [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374]
بازاریابی پایداربررسی نقش واسطه ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
بازاریابی تجربیتأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتلها (مطالعۀ موردی: هتلهای چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]
بازاریابی درونیبررسی نقش واسطه ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
بازاریابی رابطهایتأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتریـ برند (مطالعۀ موردی: برند لپتاپ) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606]
بازاریابی سبزبررسی تأثیر دانش درک شده از محصول سبز بر تمایل به خرید بهواسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]
بازار بینبنگاهی (B2B)مدلسازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
بازارگراییبررسی نقش واسطه ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
بانکداریمقایسۀ ابعاد مدل کسبوکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
بانکداری جامعمقایسۀ ابعاد مدل کسبوکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
بخش بندیبخشبندی مصرفکنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394]
بخشبندی بازاربخشبندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشههای خودسازمانده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
بخشبندی مشتریانشناسایی و اولویتبندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
برند کارفرمابررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکتهای زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]
پ
پابرجاییارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبردها با رویکرد آیندهپژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]
پیشبینیپیشبینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دستهبندی گروهی دادهها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]
پویایی کسبوکارراهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]
ت
تابآوریارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
تابآوریارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبردها با رویکرد آیندهپژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]
تبلیغات توصیهایطراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
تحلیل خوشهایبخشبندی مصرفکنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394]
تحلیل خوشهایبخشبندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشههای خودسازمانده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
تحلیل عاملی تاییدیبخشبندی مصرفکنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394]
تداعی برندترسیم شبکۀ تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
تصمیمات خریدتحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412]
تصویر ذهنی از برندترسیم شبکۀ تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
تصویر ذهنی از مقصد گردشگریطراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
تصویر شرکتتأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتلها (مطالعۀ موردی: هتلهای چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]
تصویر مقصدتأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتلها (مطالعۀ موردی: هتلهای چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]
تمایل به خریدبررسی تأثیر دانش درک شده از محصول سبز بر تمایل به خرید بهواسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]
تهرانشناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
تئوری هویت اجتماعیبررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسطۀ ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]
ج
جذابیت برند کارفرمابررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکتهای زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]
جریانهای دانش مشتریانمدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانکهای خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
جهان وطن گراییبررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسطۀ ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]
چ
چابکی نیروی کارارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
چشمانداز برندتبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشمانداز و موضعیابی برند بر ارزش ویژۀ برند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 229-243]
خ
خرید آنیتأثیر درگیری ذهنی و ویژگیهای شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
خصومت مصرف کنندهتحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412]
راهبردهای بازارگراییراهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]
راهبردهای نوآوریراهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]
رسانهطراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
رسانههای اجتماعیتأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتریـ برند (مطالعۀ موردی: برند لپتاپ) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606]
ریسکهای راهبردارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسکهای راهبرد در شرکتهای هولدینگ سرمایهگذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]
رضایتتأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتلها (مطالعۀ موردی: هتلهای چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]
رضایت مشتریاثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستورانهای ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]
رضایتمندی مشتریتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
رفتار خریدارشناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
رفتارخرید آنیبررسی رابطۀ ارزشهای فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
رفتار مصرفکنندهتأثیر درگیری ذهنی و ویژگیهای شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
روش کیوگفتمانکاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 339-354]
سبک زندگی مرتبط با تغذیهبخشبندی مصرفکنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394]
ش
شبکه تداعی های برندترسیم شبکۀ تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
شبکۀ عصبی GMDHپیشبینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دستهبندی گروهی دادهها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]
شخصیتتأثیر درگیری ذهنی و ویژگیهای شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
شخصیتهای پیشبردی کارتونیتجربۀ کودکان از شخصیتهای پیشبردی چاق در فعالیتهای بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
شرکت پخشنقش توانمندسازی روانشناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکتهای پخش (مطالعۀ موردی: شرکت بهپخش) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 637-658]
شرکت مادرارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسکهای راهبرد در شرکتهای هولدینگ سرمایهگذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]
شرکت نان قدس رضویتأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794]
شرکتهای صادرکننده پستهبررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد شرکتها [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374]
شهرت برندبررسی اثر مسئولیتپذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویتیابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
شهرت سازمانبررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکتهای زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]
شوارتزبررسی رابطۀ ارزشهای فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
ص
صنایع غذاییتبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشمانداز و موضعیابی برند بر ارزش ویژۀ برند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 229-243]
صنعت بانکداریترسیم شبکۀ تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
صنعت بانکداریبررسی نقش واسطه ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
صنعت رستوراناثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستورانهای ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]
ط
طرح محصولارائۀ چارچوبی جدید بهمنظور ارزیابی طرح محصول با بهکارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدمقطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]
ع
عدم قطعیتارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبردها با رویکرد آیندهپژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]
عدمقطعیتارائۀ چارچوبی جدید بهمنظور ارزیابی طرح محصول با بهکارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدمقطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]
عملکردبررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد شرکتها [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374]
عملکردبررسی نقش واسطه ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
عملکرد سازمانمدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانکهای خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
قصد تغییر برنداثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستورانهای ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]
قصد خریدبررسی اثر مسئولیتپذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویتیابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
قصد خریدتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
قصد سفرطراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
ک
کارت امتیازی متوازنتدوین استراتژیهای رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363]
کیفیت ادراک شدهاثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستورانهای ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]
کلیشهپنداری چاقیتجربۀ کودکان از شخصیتهای پیشبردی چاق در فعالیتهای بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
کنشگراییارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
کودکانتجربۀ کودکان از شخصیتهای پیشبردی چاق در فعالیتهای بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
گ
گردشگرطراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
گردشگری ساحلیبخشبندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشههای خودسازمانده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
م
ماتریس فرهنگ – استراتژیتوسعۀ ماتریس فرهنگ ـ استراتژی با رویکرد فازی؛ پیمایشی در یکی از سازمانهای دفاعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 433-460]
مالتی گراندد تئوریارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسکهای راهبرد در شرکتهای هولدینگ سرمایهگذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]
مدیریت ارتباط با مشتریشناسایی و اولویتبندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
مدیریت ارتباط با مشتریپیشبینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دستهبندی گروهی دادهها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]
مدیریت دانش مشتریمدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانکهای خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
مدلسازی معادلات ساختاریطراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
مدل آر. اف. امشناسایی و اولویتبندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
مدلسازی ساختاری تفسیریمدلسازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
مدل کسبوکارمقایسۀ ابعاد مدل کسبوکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
مرکز خریدشناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
مسئولیت اجتماعی شرکتتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
مسئولیتپذیری اجتماعی ادراکیبررسی اثر مسئولیتپذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویتیابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
مشتریان کلیدیشناسایی و اولویتبندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
نظریۀ اعداد Dارائۀ چارچوبی جدید بهمنظور ارزیابی طرح محصول با بهکارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدمقطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]
نظریۀ مجموعۀ رافارائۀ چارچوبی جدید بهمنظور ارزیابی طرح محصول با بهکارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدمقطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]
نفتبررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکتهای زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]
نقشههای خود-سازماندهبخشبندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشههای خودسازمانده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
نگرششناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
نگرش نسبت به محصول داخلیبررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسطۀ ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]
نوآوریمدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانکهای خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
نوآوری محصول جدیدارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
و
وفاداری الکترونیکیبررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاههای الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
وفاداری به برندتأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتریـ برند (مطالعۀ موردی: برند لپتاپ) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606]
ه
هویتیابی مشتری از برندبررسی اثر مسئولیتپذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویتیابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
هویت برندمدلسازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد