آ
-
آقازاده، هاشم
راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]
-
آقازاده، هاشم
بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفههای ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرفکنندۀ نهایی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720]
-
آقامیری حسین آبادی، احسان
بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفههای ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرفکنندۀ نهایی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
بررسی اثر مسئولیتپذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویتیابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
-
ابراهیمی، عباس
ارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسکهای راهبرد در شرکتهای هولدینگ سرمایهگذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]
-
ابراهیمی، عبدالحمید
بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری (مطالعۀ موردی: بانک کشاورزی تبریز) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 503-528]
-
ابریشم کار، محمد مهدی
ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
-
احراری، مهدی
پیشبینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دستهبندی گروهی دادهها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]
-
احسان، عبدالرحمن
تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
مدلسازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
-
اسماعیلپور، مجید
بخشبندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشههای خودسازمانده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
-
اسماعیل پور، رضا
مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانکهای خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
-
اسماعیل پور، فریبا
تجربۀ کودکان از شخصیتهای پیشبردی چاق در فعالیتهای بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
-
اعزازی، محمد اسماعیل
تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794]
-
اکبری، مهدی
توسعۀ ماتریس فرهنگ ـ استراتژی با رویکرد فازی؛ پیمایشی در یکی از سازمانهای دفاعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 433-460]
ب
-
بحرینی زاد، منیژه
بخشبندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشههای خودسازمانده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
-
بخشی، فریبا
تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794]
-
بخشی زاده، کبری
تأثیر درگیری ذهنی و ویژگیهای شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
-
بلورپارسا، محمدرضا
ترسیم شبکۀ تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
پ
-
پزشکی نجف آبادی، فرشته
بخشبندی مصرفکنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394]
-
پورسلیمی، مجتبی
بررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسطۀ ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]
-
پورموردینی، الهه
بررسی اثر مسئولیتپذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویتیابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
ت
-
تیموری، هادی
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاههای الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
چ
-
چاوشی، سید کاظم
ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبردها با رویکرد آیندهپژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]
ح
-
حاجیلو، زاهده
شناسایی و اولویتبندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
-
حاجی نوروزی، انوشه
اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستورانهای ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]
-
حیدری، علی
راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]
-
حیدری، علی
ارائۀ مدل مزیت رقابتی شرکتهای مشاورۀ مدیریت براساس نظریۀ قابلیتهای پویا [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 317-338]
-
حیدرزاده هنزایی، کامبیز
تجربۀ کودکان از شخصیتهای پیشبردی چاق در فعالیتهای بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
-
حسین پور، مهدی
تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412]
-
حسین رشیدی، طه
شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
-
حسنقلی پور، طهمورث
تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548]
-
حقیقی، محمد
بررسی رابطۀ ارزشهای فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
-
حقیقی کفاش، مهدی
مقایسۀ ابعاد مدل کسبوکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
-
حمیدی کولایی، آرزو
بررسی رابطۀ ارزشهای فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
خ
-
خاشعی، وحید
مقایسۀ ابعاد مدل کسبوکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
-
خانلری، امیر
پیشبینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دستهبندی گروهی دادهها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]
-
خلیلی رودی، مرتضی
تأثیر درگیری ذهنی و ویژگیهای شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
-
خون سیاوش، محسن
تجربۀ کودکان از شخصیتهای پیشبردی چاق در فعالیتهای بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
د
-
داودیان، امیر حسین
تبیین الگوی انتخاب راهبردهای بازاریابی بانکداری تجاری مبتنیبر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستورانهای ایتالیایی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568]
-
دیواندری، علی
تبیین الگوی انتخاب راهبردهای بازاریابی بانکداری تجاری مبتنیبر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
-
دوستار، محمد
مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانکهای خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
ر
-
رحیم نیا، فریبرز
بررسی تأثیر دانش درک شده از محصول سبز بر تمایل به خرید بهواسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]
-
ریسی وانانی، ایمان
بخشبندی مشتریان صنعت دارو براساس مدل RFML [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 861-884]
-
رضائیان اکبرزاده، سامان
تأثیر درگیری ذهنی و ویژگیهای شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46]
-
رمضانی، سارا
مدلسازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
-
روشن، سید علیقلی
تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794]
-
روشندل اربطانی، طاهر
تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتریـ برند (مطالعۀ موردی: برند لپتاپ) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606]
ز
-
زارعی، عظیم
شناسایی و اولویتبندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
س
-
سادات، میر محمود
تدوین استراتژیهای رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363]
-
سپندارند، صادق
مقایسۀ ابعاد مدل کسبوکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
-
سید جوادین، سید رضا
ارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسکهای راهبرد در شرکتهای هولدینگ سرمایهگذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]
-
سیدکلالی، نادر
ارائۀ مدل مزیت رقابتی شرکتهای مشاورۀ مدیریت براساس نظریۀ قابلیتهای پویا [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 317-338]
-
سعدآبادی، علی اصغر
تدوین استراتژیهای رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363]
-
سلطانی، مرتضی
گفتمانکاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 339-354]
-
سلیمی پور، سیروس
طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
-
سهرابی، بابک
بخشبندی مشتریان صنعت دارو براساس مدل RFML [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 861-884]
ش
-
شاهبندرزاده، حمید
تحلیل کمی فرصتهای رشد و سودآوری شرکتها بر مبنای ابعاد راهبردهای اقیانوس آبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
-
شاه حسینی، محمد علی
مدلسازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280]
-
شاوردی، تهمینه
ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبردها با رویکرد آیندهپژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]
-
شیخ، رضا
ارائۀ چارچوبی جدید بهمنظور ارزیابی طرح محصول با بهکارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدمقطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]
-
شهرامی، فرینام
بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفههای ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرفکنندۀ نهایی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720]
-
شیوا، آیدا
راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182]
ص
-
صادقی، فرشته
بررسی نقش واسطه ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
-
صفارزاده، محمود
شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
-
صفری، حسین
ارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسکهای راهبرد در شرکتهای هولدینگ سرمایهگذاری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116]
-
صفری، حسین
تدوین استراتژیهای رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363]
-
صمدی، منصور
تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548]
ط
-
طالقانی، محمد
بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد شرکتها [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374]
-
طاهرپرور، نسترن
مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانکهای خصوصی سطح استان گیلان) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
-
طباخیان، لیلی
بررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسطۀ ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]
-
طباطبایی نسب، سید محمد
بخشبندی مصرفکنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 375-394]
ع
-
عابدی، حسین
تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتلها (مطالعۀ موردی: هتلهای چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]
-
عالی، صمد
بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری (مطالعۀ موردی: بانک کشاورزی تبریز) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 503-528]
-
عباسی، عباس
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
-
عباسی، فائزه
تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412]
-
عبدالهی، یزید ابوبکر
ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید (مطالعۀ موردی: شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 245-258]
-
عزیزی، شهریار
ترسیم شبکۀ تداعیهای برند «بانک کشاورزی» و «بانک تجارت» با استفاده از فن نقشۀ مفهوم برند [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 413-432]
-
عسگری، ناصر
نقش توانمندسازی روانشناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکتهای پخش (مطالعۀ موردی: شرکت بهپخش) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 637-658]
-
علیزاده ثانی، محسن
بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکتهای زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]
-
علوی، سیدمسلم
بررسی اثر مسئولیتپذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویتیابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502]
غ
-
غائیبی سدهی، حامد
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاههای الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
ف
-
فکور ثقیه، امیر محمد
بررسی نقش واسطه ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680]
ق
-
قره چه، منیژه
طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
-
قلیچ خانی، محمد حسن
تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتلها (مطالعۀ موردی: هتلهای چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204]
ک
-
کبیری فرد، دنیا
بخشبندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشههای خودسازمانده [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770]
-
کبگانی، محمد حسین
تحلیل کمی فرصتهای رشد و سودآوری شرکتها بر مبنای ابعاد راهبردهای اقیانوس آبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
-
کرمی، مسعود
بررسی رابطۀ ارزشهای فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
گ
-
گودرزوند چگینی، مریم
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاههای الکترونیکی ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300]
م
-
ماهپور، علیرضا
شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
-
محمدی، عفت
ارائۀ چارچوبی جدید بهمنظور ارزیابی طرح محصول با بهکارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدمقطعیت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158]
-
محمدیان، بهزاد
گفتمانکاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 339-354]
-
محمودشاهی، شهرزاد
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
-
محمودی میمند، محمد
توسعۀ ماتریس فرهنگ ـ استراتژی با رویکرد فازی؛ پیمایشی در یکی از سازمانهای دفاعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 433-460]
-
مرادی دیزگرانی، میلاد
تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 395-412]
-
میرپور، سمیه
پیشبینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دستهبندی گروهی دادهها (GMDH) در شبکۀ عصبی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860]
-
معماریانی، عزیز الله
تبیین الگوی انتخاب راهبردهای بازاریابی بانکداری تجاری مبتنیبر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
-
ملکی، محمد مهدی
بررسی رابطۀ ارزشهای فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
شناسایی و اولویتبندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478]
-
ممدوحی، امیررضا
شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698]
-
منصورآبادی، زهرا
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902]
-
منصوریان، یزدان
تجربۀ کودکان از شخصیتهای پیشبردی چاق در فعالیتهای بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721]
-
مینو، فرزین
ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبردها با رویکرد آیندهپژوهانه در شرکت ملی نفت ایران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923]
-
مهدی زاده، مهران
بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد شرکتها [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374]
-
موسوی، سیدنجم الدین
تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تأثیر چشمانداز و موضعیابی برند بر ارزش ویژۀ برند [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 229-243]
ن
-
ناصحی فر، وحید
مقایسۀ ابعاد مدل کسبوکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88]
-
نجات، سهیل
بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعۀ موردی: شرکتهای زیر مجموعۀ وزارت نفت) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 205-228]
-
نظری، محسن
تبیین الگوی انتخاب راهبردهای بازاریابی بانکداری تجاری مبتنیبر ارزش ویژۀ مشتری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72]
-
نظری، محسن
تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548]
-
نیکآیین، نسترن
بخشبندی مشتریان صنعت دارو براساس مدل RFML [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 861-884]
-
نیکوکار، غلامحسین
نقش توانمندسازی روانشناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکتهای پخش (مطالعۀ موردی: شرکت بهپخش) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 637-658]
-
نوروزی نیک، یاسمن
بررسی تأثیر دانش درک شده از محصول سبز بر تمایل به خرید بهواسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]
ه
-
هادی زاده، اکرم
طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832]
-
هاشمیان، مجتبی
بررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسطۀ ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 895-810]
ی
-
یوسف پور، افسانه
بررسی تأثیر دانش درک شده از محصول سبز بر تمایل به خرید بهواسطۀ دلبستگی به فروشگاه [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد