موضوعات = 6. رویکردهای نوین و نوظهور راهبردی
تعداد مقالات: 14
1. شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741

ایوب محمدیان؛ فاطمه میرباقری؛ امیر خانلری


3. ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44

محمدعلی شاه حسینی؛ علی حیدری؛ سیدمحمد اعرابی؛ صادق قادری کنگاوری


4. ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904

علیرضا ایرانی؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد رضا مهرگان؛ سپیده ایرانی


5. مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302

سید حمید هاشمی پطرودی؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ احمد جعفر نژاد؛ حسین صفری


6. ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370

مسلم شیروانی ناغانی؛ صفر فضلی؛ عین الله کشاورز ترک


7. شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738

محمد حقیقی؛ سید حسین جلالی


9. ارائۀ چارچوبی برای شناسایی ریسک‌های راهبرد در شرکت‌های هولدینگ سرمایه‌گذاری

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 89-116

سید رضا سید جوادین؛ حسین صفری؛ عباس ابراهیمی


10. مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکت‌های هولدینگ

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 805-822

عبداله اسدزاده؛ حسین رحمان سرشت


12. طراحی مدل راهبردی فرایند احیای شرکت‌های بحران‎زده

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 497-516

حسین رحمان‌سرشت؛ یحیی حساس یگانه؛ میرفیض فلاح شمس؛ منصور ایران دوست


13. ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران)

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 89-106

سید رضا سیدجوادین؛ سعید شهبازمرادی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ ناصر میرسپاسی