موضوعات = 31. مدیریت نام و نشان (برند) تجاری
طراحی مدل عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند شرکت و رتبه بندی آنها مبتنی برروش دلفی فازی و معادلات ساختاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.373137.4760

وحید رضا نصابی؛ بهرام خیری؛ حمید رضا یزدانی


بررسی تاثیر برجستگی برند بر کری‌خوانی برند با تاکید بر خریدهای وسواسی، اشتیاق و اضطراب برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 تیر 1403

10.22059/jibm.2024.373018.4758

ابراهیم زارع پور نصیرآبادی؛ زهره السادات دعائی؛ ندا قمری پور


کیوتوریسم؛ روشی در راستای برندسازی شهری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1403

10.22059/jibm.2024.383084.4849

مهرداد ناصرپور؛ محمد باشکوه؛ قاسم زارعی؛ حسین رحیمی


شناسایی پیشایندهای سازنده کهن‌الگوها

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 1082-1109

10.22059/jibm.2023.350884.4484

فوزیه طاهری مینا؛ تحفه قبادی لموکی؛ میثم لطیفی؛ حسین حاجی بابایی


ارائه مدل امضای برند در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553

10.22059/jibm.2023.345176.4403

محمد باشکوه آجیرلو؛ نوید شفیعی؛ مهرداد ناصرپور


ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304

10.22059/jibm.2022.342143.4358

امین عارفی؛ فاطمه معصومی؛ افسانه آزاده دل


بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53

10.22059/jibm.2020.289327.3649

هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی؛ محمدصادق زارع


تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806

10.22059/jibm.2017.223997.2424

عاطفه طالب نژاد؛ بهرام رنجبریان؛ حمید بیدرام؛ حسین سماواتیان


بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720

10.22059/jibm.2017.61296

هاشم آقازاده؛ احسان آقامیری حسین آبادی؛ فرینام شهرامی


نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804

10.22059/jibm.2015.57091

مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ فاطمه رفیعی رشت آبادی


اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 543-562

10.22059/jibm.2015.57000

ابوالقاسم ابراهیمی؛ سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی


بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662

10.22059/jibm.2015.51687

عبدالهادی درزیان عزیزی؛ فرج اله رحیمی؛ الهه اسداللهی دهکردی