موضوعات = 31. مدیریت نام و نشان (برند) تجاری
تعداد مقالات: 29
1. بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524

مریم بهزادی؛ احسان عابدی؛ سید محمود هاشمی


3. تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806

عاطفه طالب نژاد؛ بهرام رنجبریان؛ حمید بیدرام؛ حسین سماواتیان


6. مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352

مهران رضوانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ کیاندخت کیایی


7. تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی)

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336

حمیدرضا رضائی کلیدبری؛ محمد طالقانی؛ سیده فاطمه علوی فومنی


8. بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720

هاشم آقازاده؛ احسان آقامیری حسین آبادی؛ فرینام شهرامی


9. مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280

محمد رحیم اسفیدانی؛ سارا رمضانی؛ محمد علی شاه حسینی


12. نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804

مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ فاطمه رفیعی رشت آبادی


13. توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارس‌خزر)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 621-642

محمدرضا خسروی؛ نرگس دل افروز؛ کامبیز شاهرودی؛ بهنام رضایی یوسفی


15. اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 543-562

ابوالقاسم ابراهیمی؛ سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی


16. بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662

عبدالهادی درزیان عزیزی؛ فرج اله رحیمی؛ الهه اسداللهی دهکردی


17. شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب برند مقلد در کالاهای مصرفی

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 273-294

سیدبابک ابراهیمی؛ حمید کتابیان؛ حسام رحیمی


20. نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 145-162

علی اکبر فرهنگی؛ مهدی کروبی؛ فراز صادق وزیری


22. بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 709-730

اکرم اقبالی؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی


23. ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان)

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 845-866

محمد غفاری؛ بهرام رنجبریان؛ سعید فتحی


24. بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه)

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 755-772

محمد رضا حمیدی زاده؛ محمد حسین بلاغی اینالو؛ مهدی عطایی