آ
-
آزاد، ناصر
طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
-
آزاده دل، افسانه
ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
-
آقازاده، هاشم
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
روندهای نوظهور و حوزههای دانشی وفاداری B2B: تجزیهوتحلیل علمسنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
-
ابراهیمی، مهدی
بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
-
احمدی، حیدر
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
-
احمدی الوار، زهرا
فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
-
اسماعیل پور، مجید
سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
-
اسماعیل پور، مجید
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
-
اکبری، محسن
بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
-
امیرشاهی، میر احمد
طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
-
انصاری، آذرنوش
طراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
ب
-
باشکوه آجیرلو، محمد
ارائه مدل امضای برند در شرکتهای دانشبنیان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553]
-
بحرینی زاد، منیژه
سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
-
بستام، هادی
طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
-
بنیحسینیان، بیتا
طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
ت
-
ترابی، محمدامین
مفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
-
ترکستانی، محمدصالح
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
ج
-
جعفری زارع، مرتضی
مفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
-
جوادی، محمد
بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
ح
-
حاجی زاده، زهرا
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
-
حسن پور، اسماعیل
بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیتپذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسبوکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 577-601]
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
مفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
-
حسین زاده، علی
طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
-
حصارکی، عاطفه
ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
-
حقیقی، محمد
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
-
حمیدی زاده، علی
ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
-
حیدرزاده هنزایی، کامبیز
مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکنهای فروشگاهی بر پاسخهای تجربهشده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
-
حیدرزاده هنزایی، کامبیز
شناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
خ
-
خادمی گراشی، مهدی
انساناِنگاری و شادمانی مصرفکننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]
-
خاشعی، وحید
بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
-
خداداد حسینی، سید حمید
بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
-
خون سیاوش، محسن
مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکنهای فروشگاهی بر پاسخهای تجربهشده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
-
خون سیاوش، محسن
شناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
د
-
دیواندری، علی
شناسایی و طبقهبندی ویژگیهای متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرفکننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 481-505]
ر
-
راه چمنی، احمد
ارائه مدل اثربخشی رنگها در بازاریابی با بهکارگیری علوم اعصاب مصرفکننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
-
رجب پور، ابراهیم
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
-
رحمانی خرمی، فریبا
مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
-
رستگار، عباسعلی
بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
-
رنجبریان، بهرام
طراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
-
روشندل اربطانی، طاهر
طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
ز
-
زارع، محمدصادق
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
-
زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم
بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
س
-
سعیدنیا، حمیدرضا
ارائه مدل اثربخشی رنگها در بازاریابی با بهکارگیری علوم اعصاب مصرفکننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
ش
-
شاه حسینی، محمدعلی
ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
-
شاه حسینی، محمدعلی
ارائه مدل همرقابتی در شرکتهای هواپیمایی داخلی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668]
-
شراعی، فاطمه
ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
-
شفیعی، نوید
ارائه مدل امضای برند در شرکتهای دانشبنیان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553]
ص
-
صادقی، محمد
بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
-
صالحی، فرانک
شکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
-
صفرزاده، حسین
مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
ط
-
طاهباز، منصور
بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
-
طوطیان اصفهانی، صدیقه
روندهای نوظهور و حوزههای دانشی وفاداری B2B: تجزیهوتحلیل علمسنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
-
طیاران، شهرزاد
روندهای نوظهور و حوزههای دانشی وفاداری B2B: تجزیهوتحلیل علمسنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
ع
-
عابدینی، فاطمه
سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
-
عارفی، امین
ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
-
عباسی، طیبه
طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
غ
-
غریب نواز، نادر
شکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
-
غیاث آبادی فراهانی، مریم
بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
-
غیوری ثالث، ساعده
ارائه مدل همرقابتی در شرکتهای هواپیمایی داخلی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668]
ف
-
فخاریان، میثم
طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
-
فلاح، محمدرضا
ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
-
فیض، داود
بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
-
فیض، داود
فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
ق
-
قاسمی، اللهیار
ارائه مدل اثربخشی رنگها در بازاریابی با بهکارگیری علوم اعصاب مصرفکننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
-
قاسمی شمس، معصومه
بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
-
قلی پور، آرین
طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
ک
-
کارگر شورکی، محمد
نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
-
کردنائیج، اسداله
بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
-
کلابی، امیرمحمد
ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
-
کیماسی، مسعود
شناسایی و طبقهبندی ویژگیهای متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرفکننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 481-505]
گ
-
گل علیزاده، فاطمه
طراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
-
گنجعلی، اسداله
بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
-
گودرزی، آزاده
طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
م
-
متقی، صنم
شناسایی و طبقهبندی ویژگیهای متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرفکننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 481-505]
-
محمدی، سید بیوک
شناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
-
محمدی، سید جواد
روندهای نوظهور و حوزههای دانشی وفاداری B2B: تجزیهوتحلیل علمسنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
-
محمدیان، ایوب
نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
-
محمدیان، ستاره
انساناِنگاری و شادمانی مصرفکننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]
-
مدرسی، میثم
فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
-
مردآزاد ناوی، پیام
شناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
-
معصومی، فاطمه
ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
-
مکی زاده، وحید
بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیتپذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسبوکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 577-601]
-
موسوی، سید نجم الدین
ارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]
-
موسوی راشدی، سید حبیب
بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیتپذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسبوکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 577-601]
ن
-
ناصرپور، مهرداد
ارائه مدل امضای برند در شرکتهای دانشبنیان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553]
-
نجفی، کبری
مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکنهای فروشگاهی بر پاسخهای تجربهشده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
-
نظری، محسن
ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
-
نظری، محسن
ارائه مدل همرقابتی در شرکتهای هواپیمایی داخلی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668]
-
نوربخش، سید کامران
مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
و
-
وارث، سید حامد
نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد