آ
                
                
                                    - 
                    
                                                    آزاد، ناصر 
                        
                                                    طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
                                            
- 
                    
                                                    آزاده دل، افسانه 
                        
                                                    ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
                                            
- 
                    
                                                    آقازاده، هاشم 
                        
                                                    بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ا
                
                
                                    - 
                    
                                                    ابراهیمی، ابوالقاسم 
                        
                                                    روندهای نوظهور و حوزههای دانشی وفاداری B2B: تجزیهوتحلیل علمسنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
                                            
- 
                    
                                                    ابراهیمی، مهدی 
                        
                                                    بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
                                            
- 
                    
                                                    احمدی، حیدر 
                        
                                                    تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
                                            
- 
                    
                                                    احمدی الوار، زهرا 
                        
                                                    فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
                                            
- 
                    
                                                    اسماعیل پور، مجید 
                        
                                                    سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
                                            
- 
                    
                                                    اسماعیل پور، مجید 
                        
                                                    تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
                                            
- 
                    
                                                    اکبری، محسن 
                        
                                                    بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
                                            
- 
                    
                                                    امیرشاهی، میر احمد 
                        
                                                    طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
                                            
- 
                    
                                                    انصاری، آذرنوش 
                        
                                                    طراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ب
                
                
                                    - 
                    
                                                    باشکوه آجیرلو، محمد 
                        
                                                    ارائه مدل امضای برند در شرکتهای دانشبنیان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553]
                                            
- 
                    
                                                    بحرینی زاد، منیژه 
                        
                                                    سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
                                            
- 
                    
                                                    بستام، هادی 
                        
                                                    طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
                                            
- 
                    
                                                    بنیحسینیان، بیتا 
                        
                                                    طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ت
                
                
                                    - 
                    
                                                    ترابی، محمدامین 
                        
                                                    مفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
                                            
- 
                    
                                                    ترکستانی، محمدصالح 
                        
                                                    بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ج
                
                
                                    - 
                    
                                                    جعفری زارع، مرتضی 
                        
                                                    مفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
                                            
- 
                    
                                                    جوادی، محمد 
                        
                                                    بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ح
                
                
                                    - 
                    
                                                    حاجی زاده، زهرا 
                        
                                                    تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
                                            
- 
                    
                                                    حسن پور، اسماعیل 
                        
                                                    بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیتپذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسبوکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 577-601]
                                            
- 
                    
                                                    حسنقلی پور یاسوری، طهمورث 
                        
                                                    مفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
                                            
- 
                    
                                                    حسین زاده، علی 
                        
                                                    طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
                                            
- 
                    
                                                    حصارکی، عاطفه 
                        
                                                    ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
                                            
- 
                    
                                                    حقیقی، محمد 
                        
                                                    بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
                                            
- 
                    
                                                    حمیدی زاده، علی 
                        
                                                    ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
                                            
- 
                    
                                                    حیدرزاده هنزایی، کامبیز 
                        
                                                    مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکنهای فروشگاهی بر پاسخهای تجربهشده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
                                            
- 
                    
                                                    حیدرزاده هنزایی، کامبیز 
                        
                                                    شناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
خ
                
                
                                    - 
                    
                                                    خادمی گراشی، مهدی 
                        
                                                    انساناِنگاری و شادمانی مصرفکننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]
                                            
- 
                    
                                                    خاشعی، وحید 
                        
                                                    بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
                                            
- 
                    
                                                    خداداد حسینی، سید حمید 
                        
                                                    بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
                                            
- 
                    
                                                    خون سیاوش، محسن 
                        
                                                    مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکنهای فروشگاهی بر پاسخهای تجربهشده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
                                            
- 
                    
                                                    خون سیاوش، محسن 
                        
                                                    شناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
د
                
                
                                    - 
                    
                                                    دیواندری، علی 
                        
                                                    شناسایی و طبقهبندی ویژگیهای متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرفکننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 481-505]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ر
                
                
                                    - 
                    
                                                    راه چمنی، احمد 
                        
                                                    ارائه مدل اثربخشی رنگها در بازاریابی با بهکارگیری علوم اعصاب مصرفکننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
                                            
- 
                    
                                                    رجب پور، ابراهیم 
                        
                                                    تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
                                            
- 
                    
                                                    رحمانی خرمی، فریبا 
                        
                                                    مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
                                            
- 
                    
                                                    رستگار، عباسعلی 
                        
                                                    بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
                                            
- 
                    
                                                    رنجبریان، بهرام 
                        
                                                    طراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
                                            
- 
                    
                                                    روشندل اربطانی، طاهر 
                        
                                                    طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ز
                
                
                                    - 
                    
                                                    زارع، محمدصادق 
                        
                                                    بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
                                            
- 
                    
                                                    زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم 
                        
                                                    بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
س
                
                
                                    - 
                    
                                                    سعیدنیا، حمیدرضا 
                        
                                                    ارائه مدل اثربخشی رنگها در بازاریابی با بهکارگیری علوم اعصاب مصرفکننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ش
                
                
                                    - 
                    
                                                    شاه حسینی، محمدعلی 
                        
                                                    ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
                                            
- 
                    
                                                    شاه حسینی، محمدعلی 
                        
                                                    ارائه مدل همرقابتی در شرکتهای هواپیمایی داخلی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668]
                                            
- 
                    
                                                    شراعی، فاطمه 
                        
                                                    ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
                                            
- 
                    
                                                    شفیعی، نوید 
                        
                                                    ارائه مدل امضای برند در شرکتهای دانشبنیان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ص
                
                
                                    - 
                    
                                                    صادقی، محمد 
                        
                                                    بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
                                            
- 
                    
                                                    صالحی، فرانک 
                        
                                                    شکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
                                            
- 
                    
                                                    صفرزاده، حسین 
                        
                                                    مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ط
                
                
                                    - 
                    
                                                    طاهباز، منصور 
                        
                                                    بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
                                            
- 
                    
                                                    طوطیان اصفهانی، صدیقه 
                        
                                                    روندهای نوظهور و حوزههای دانشی وفاداری B2B: تجزیهوتحلیل علمسنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
                                            
- 
                    
                                                    طیاران، شهرزاد 
                        
                                                    روندهای نوظهور و حوزههای دانشی وفاداری B2B: تجزیهوتحلیل علمسنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ع
                
                
                                    - 
                    
                                                    عابدینی، فاطمه 
                        
                                                    سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
                                            
- 
                    
                                                    عارفی، امین 
                        
                                                    ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
                                            
- 
                    
                                                    عباسی، طیبه 
                        
                                                    طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
غ
                
                
                                    - 
                    
                                                    غریب نواز، نادر 
                        
                                                    شکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
                                            
- 
                    
                                                    غیاث آبادی فراهانی، مریم 
                        
                                                    بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
                                            
- 
                    
                                                    غیوری ثالث، ساعده 
                        
                                                    ارائه مدل همرقابتی در شرکتهای هواپیمایی داخلی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ف
                
                
                                    - 
                    
                                                    فخاریان، میثم 
                        
                                                    طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
                                            
- 
                    
                                                    فلاح، محمدرضا 
                        
                                                    ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
                                            
- 
                    
                                                    فیض، داود 
                        
                                                    بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
                                            
- 
                    
                                                    فیض، داود 
                        
                                                    فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ق
                
                
                                    - 
                    
                                                    قاسمی، اللهیار 
                        
                                                    ارائه مدل اثربخشی رنگها در بازاریابی با بهکارگیری علوم اعصاب مصرفکننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
                                            
- 
                    
                                                    قاسمی شمس، معصومه 
                        
                                                    بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
                                            
- 
                    
                                                    قلی پور، آرین 
                        
                                                    طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ک
                
                
                                    - 
                    
                                                    کارگر شورکی، محمد 
                        
                                                    نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
                                            
- 
                    
                                                    کردنائیج، اسداله 
                        
                                                    بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
                                            
- 
                    
                                                    کلابی، امیرمحمد 
                        
                                                    ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
                                            
- 
                    
                                                    کیماسی، مسعود 
                        
                                                    شناسایی و طبقهبندی ویژگیهای متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرفکننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 481-505]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
گ
                
                
                                    - 
                    
                                                    گل علیزاده، فاطمه 
                        
                                                    طراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
                                            
- 
                    
                                                    گنجعلی، اسداله 
                        
                                                    بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
                                            
- 
                    
                                                    گودرزی، آزاده 
                        
                                                    طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
م
                
                
                                    - 
                    
                                                    متقی، صنم 
                        
                                                    شناسایی و طبقهبندی ویژگیهای متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرفکننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 481-505]
                                            
- 
                    
                                                    محمدی، سید بیوک 
                        
                                                    شناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
                                            
- 
                    
                                                    محمدی، سید جواد 
                        
                                                    روندهای نوظهور و حوزههای دانشی وفاداری B2B: تجزیهوتحلیل علمسنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
                                            
- 
                    
                                                    محمدیان، ایوب 
                        
                                                    نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
                                            
- 
                    
                                                    محمدیان، ستاره 
                        
                                                    انساناِنگاری و شادمانی مصرفکننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]
                                            
- 
                    
                                                    مدرسی، میثم 
                        
                                                    فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
                                            
- 
                    
                                                    مردآزاد ناوی، پیام 
                        
                                                    شناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
                                            
- 
                    
                                                    مشبکی اصفهانی، اصغر 
                        
                                                    طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
                                            
- 
                    
                                                    معصومی، فاطمه 
                        
                                                    ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
                                            
- 
                    
                                                    مکی زاده، وحید 
                        
                                                    بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیتپذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسبوکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 577-601]
                                            
- 
                    
                                                    موسوی، سید نجم الدین 
                        
                                                    ارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]
                                            
- 
                    
                                                    موسوی راشدی، سید حبیب 
                        
                                                    بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیتپذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسبوکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 577-601]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ن
                
                
                                    - 
                    
                                                    ناصرپور، مهرداد 
                        
                                                    ارائه مدل امضای برند در شرکتهای دانشبنیان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553]
                                            
- 
                    
                                                    نجفی، کبری 
                        
                                                    مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکنهای فروشگاهی بر پاسخهای تجربهشده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
                                            
- 
                    
                                                    نظری، محسن 
                        
                                                    ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
                                            
- 
                    
                                                    نظری، محسن 
                        
                                                    ارائه مدل همرقابتی در شرکتهای هواپیمایی داخلی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668]
                                            
- 
                    
                                                    نوربخش، سید کامران 
                        
                                                    مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
و
                
                
                                    - 
                    
                                                    وارث، سید حامد 
                        
                                                    نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
                                            
 
         
     
    
    
 
    عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد