آسودگی خاطربررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
آمیختگی مصرفکننده با برندطراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
آواتارمفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
ا
ابزارارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
اثر پیگمالیونبررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
ادعای سبزارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]
ارتباطات بازاریابیارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]
ارتقای عملکردبررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
ارزشآفرینی اجتماعیارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
ارزشآفرینی برندمدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
ارزش ویژه برندبررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
استارتاپبررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
استراتژیارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
استراتژی مسئولانهبررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
استراتژیهای بازاریابیطراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
اصالت برندانساناِنگاری و شادمانی مصرفکننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]
اکوسیستم نوسازی استراتژیکارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
انسانانگاری برندانساناِنگاری و شادمانی مصرفکننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]
ب
بازارهای خاکستریشکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
بازاریابیطراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
بازاریابیبررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
بازاریابی آواتارمفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
بازاریابی سبزارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]
برانگیختگیارائه مدل اثربخشی رنگها در بازاریابی با بهکارگیری علوم اعصاب مصرفکننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
برندسازیبررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
برندسازی داخلیارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
برند کارفرماتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
پ
پایدارینوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
پایداری شرکتیارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافیارائه مدل اثربخشی رنگها در بازاریابی با بهکارگیری علوم اعصاب مصرفکننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
ت
تجارب انگیزشیمطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکنهای فروشگاهی بر پاسخهای تجربهشده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
تجارب نگرشیمطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکنهای فروشگاهی بر پاسخهای تجربهشده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
تجارب واکنشیمطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکنهای فروشگاهی بر پاسخهای تجربهشده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
تجارت اجتماعیارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
تجربۀ مشتریشناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
تحول دیجیتالنوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
تصویر برندمدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
تغییر ابتکاریبررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
تغییرات استراتژیکبررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
ج
جهتگیری برندمدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
جوامع مجازی برندطراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
ح
حاکمیت شرکتیبررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
خ
خدمات فایدهمحورطراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
خرید هیجانیطراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
خلق ارزش مشترکبررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
خودافشاییبررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
خوشهبندیفراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
سبزشوییارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]
ش
شادمانی مصرفکنندهانساناِنگاری و شادمانی مصرفکننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]
شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
صنعت هتلداریطراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
ظ
ظرفیتارائه مدل اثربخشی رنگها در بازاریابی با بهکارگیری علوم اعصاب مصرفکننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
ع
عوامل تحمیلیارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
ف
فاکتورهای سازمانیشناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
فراترکیبارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
فراترکیبارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
فراترکیبشناسایی و طبقهبندی ویژگیهای متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرفکننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 481-505]
فراترکیبارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
فراترکیبشناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
فروش کارکنانبررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
فریبکاریارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]
ق
قابلیتهای برندمدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
قابلیتهای پویانوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
قصد خریدطراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
قصد خرید محصول سبزسنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
قیمتگذاریسنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
کیفیت خدمات آنلاینطراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
م
مانکن فروشگاهیمطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکنهای فروشگاهی بر پاسخهای تجربهشده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
متاآنالیزفراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
متنکاویفراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
محصولات آرایشی لوکسطراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
محصول سبزسنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
محصول غذاییسنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
مدل 34000طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
مدیرعاملبررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
مدیریت تجربۀ مشتریشناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
مدیریت سازمانبررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
مسئولیت اجتماعیبررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
مسئولیت اجتماعی شرکتتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
مسئولیتپذیریبررسی رهبری اخلاقی، مسئولیتپذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسبوکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 577-601]
مشتری محوریشناسایی عوامل و مؤلفههای سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863]
مطالعه چندموردیبررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
مفهومسازی آواتارمفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
منابع انسانیطراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
میزان خشنودیبررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
ن
نظریه آواتارمفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
نظریه دادهبنیاد کلاسیکارائه مدل اثربخشی رنگها در بازاریابی با بهکارگیری علوم اعصاب مصرفکننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
نگرانیهای حریم خصوصیبررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
نوآوری برندمدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
نوآوری خدماتطراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
نوآوری محصولتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
نوآوری مدل کسبوکارنوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
نوسازی استراتژیکارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
و
واسطههای مجازشکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
هنجارسازی اجتماعیارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
هیئتمدیرهبررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
هیجانهای مشتریطراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد