آ
-
آسودگی خاطر
بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
آمیختگی مصرفکننده با برند
طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
-
آواتار
مفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
ا
-
ابزار
ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
-
اثر پیگمالیون
بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
-
ادعای سبز
ارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
ارتباطات بازاریابی
ارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
ارتقای عملکرد
بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
-
ارزشآفرینی اجتماعی
ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
ارزشآفرینی برند
مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
ارزش ویژه برند
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
-
استارتاپ
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
-
استراتژی
ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
-
استراتژی مسئولانه
بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
-
استراتژیهای بازاریابی
طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
اکوسیستم نوسازی استراتژیک
ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
-
امضای برند
ارائه مدل امضای برند در شرکتهای دانشبنیان [دوره 15، شماره 3، 1402]
ب
-
بازاریابی
طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
بازاریابی
بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
بازاریابی آواتار
مفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
-
بازاریابی سبز
ارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
بازارهای خاکستری
شکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
-
برندسازی
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
-
برندسازی
ارائه مدل امضای برند در شرکتهای دانشبنیان [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
برندسازی داخلی
ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
پ
-
پایداری
نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
-
پایداری شرکتی
ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
ت
-
تجارت اجتماعی
ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
تجارت الکترونیک
ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
تحول دیجیتال
نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
-
تصویر برند
مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
تغییر ابتکاری
بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
-
تغییرات استراتژیک
بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
ج
-
جهتگیری برند
مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
جوامع مجازی برند
طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
ح
-
حاکمیت شرکتی
بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
خ
-
خدمات فایدهمحور
طراحی الگوی رفتاری مصرفکنندگان خدمات فایدهمحور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
-
خرید هیجانی
طراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
-
خلق ارزش مشترک
بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
-
خودافشایی
بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402]
د
-
درگیری مصرفکننده
شناسایی و طبقهبندی ویژگیهای متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرفکننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
دیمتل فازی
شکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
ر
-
رفتار مصرفکننده
شکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
-
رفتارهای منصفانه
بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیتپذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسبوکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
رهبری اخلاقی
بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیتپذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسبوکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
رویکرد دادهبنیاد
ارائه مدل امضای برند در شرکتهای دانشبنیان [دوره 15، شماره 3، 1402]
س
-
سبزشویی
ارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402]
ص
-
صنعت هتلداری
طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
ع
-
عوامل تحمیلی
ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
ف
-
فراترکیب
ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
-
فراترکیب
ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
-
فراترکیب
شناسایی و طبقهبندی ویژگیهای متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرفکننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
فراترکیب
ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
فریبکاری
ارائه مدل شکلگیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
فروش کارکنان
بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاههای هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
ق
-
قابلیتهای برند
مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
قابلیتهای پویا
نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
-
قصد خرید
طراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
-
قصد خرید محصول سبز
سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
-
قیمتگذاری
سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
-
قیمتگذاری شرکتهای چندکاناله
ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
ک
-
کسبوکارهای اشتراکی
بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیتپذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسبوکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
کیفیت خدمات آنلاین
طراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
م
-
متون تبلیغاتی
شناسایی و طبقهبندی ویژگیهای متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرفکننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
محصولات آرایشی لوکس
طراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
-
محصول سبز
سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
-
محصول غذایی
سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروههای مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
-
مدیریت سازمان
بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
-
مدیرعامل
بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
-
مدل 34000
طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
میزان خشنودی
بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
مسئولیت اجتماعی
بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
-
مسئولیتپذیری
بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیتپذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسبوکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
مطالعه چندموردی
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
-
مطالعه موردی چندگانه
بررسی وضعیت استراتژیهای مسئولانه شرکتها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
-
مفهومسازی آواتار
مفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
-
منابع انسانی
طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژیهای بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402]
ن
-
نظریه آواتار
مفهومسازی و نظریهپردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
-
نگرانیهای حریم خصوصی
بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانیهای حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانههای اجتماعی (نمونهپژوهی: مشتریان دیجیکالا) [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
نوآوری برند
مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
نوآوری خدمات
طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
-
نوآوری مدل کسبوکار
نوآوری مدل کسبوکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیتهای پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
-
نوسازی استراتژیک
ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
و
-
واسطههای مجاز
شکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
-
ویژگیها
شناسایی و طبقهبندی ویژگیهای متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرفکننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
ویژگیهای خردهفروش
ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
-
ویژگیهای محصول
ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
-
ویژگیهای مشتریان
ارائه چارچوب استراتژی قیمتگذاری در شرکتهای چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
ه
-
هیجانهای مشتری
طراحی مدل تأثیر هیجانهای مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراکشده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
-
همآفرینی ارزش مشتری
طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر همآفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
-
همافزایی فناورانه
ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
هنجارسازی اجتماعی
ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402]
-
هیئتمدیره
بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظاممند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد