موضوعات = 01. مدیریت راهبردی و اداره امور کسب و کار - مدیریت راهبردی
تعداد مقالات: 51
1. شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964

امید محبی منش؛ رضا حسنوی؛ غلامرضا توکلی؛ ابوالفضل باقری


2. شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741

ایوب محمدیان؛ فاطمه میرباقری؛ امیر خانلری


3. مدل‌سازی تصمیم‌گیری راهبردی مبتنی بر شواهد در صنعت بیمه بر اساس تئوری داده‌بنیاد

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 782-803

وحید خاشعی ورنامخواستی؛ الهام سادات صبور ابوانی


4. ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542

محسن نظری؛ محمود کمره ای؛ علی حیدری؛ امیر حسین قادری عابد


6. مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 677-698

بابک یاوری فر؛ محمد محمودی میمند؛ اوژن کریمی؛ سیدموسی خادمی


7. فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298

شهریار عزیزی؛ بهمن حاجی پور؛ حسن دانایی فرد؛ رضا قنبرزاده میاندهی


8. بررسی تأثیر راهبرد تنوع‌بخشی سبد کسب‎وکار شرکت‎های مادر بر عملکرد مالی با مدل غیرخطی

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 437-456

سید حامد وارث؛ سجاد خزائی؛ محمدجواد بناءزاده


10. ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44

محمدعلی شاه حسینی؛ علی حیدری؛ سیدمحمد اعرابی؛ صادق قادری کنگاوری


12. بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854

مونا جامی پور؛ محمد عصاریان؛ حمید رضا یزدانی


13. ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904

علیرضا ایرانی؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد رضا مهرگان؛ سپیده ایرانی


16. بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486

محمد ابویی اردکان؛ طاهره ندافی؛ ارین قلی پور


17. ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370

مسلم شیروانی ناغانی؛ صفر فضلی؛ عین الله کشاورز ترک


18. مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302

سید حمید هاشمی پطرودی؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ احمد جعفر نژاد؛ حسین صفری


19. بررسی رابطۀ‌ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب‌وکار

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 487-507

حامد وارث؛ علی حیدری؛ مهران اکبری


20. شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738

محمد حقیقی؛ سید حسین جلالی


23. توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکت‌های مادر

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526

سید مصطفی رضوی؛ نیما مختار زاده؛ محمود احمدپور؛ مهران سلیمی


25. ارائۀ مدل تحلیلی ارزیابی راهبرد‏ها با رویکرد آینده‌پژوهانه در شرکت ملی نفت ایران

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 903-923

فرزین مینو؛ تهمینه شاوردی؛ سید کاظم چاوشی