موضوعات = 01. مدیریت راهبردی و اداره امور کسب و کار - مدیریت راهبردی
توسعه مدل بیمه دیجیتال با رویکرد داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.336731.4284

محمد آدابی؛ نسترن حاجی حیدری؛ سید حامد وارث


مدل بلوغ مدل‌های ‌کسب‌و‌کار باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.341652.4350

فهیمه ملااحمدی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ نیما مختارزاده؛ مسعود کیماسی


ارائه چارچوبی برای شایستگی‌های متخصصین سئو در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال کسب‌و‌کارهای اینترنتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 دی 1402

10.22059/jibm.2024.366678.4687

سعید زمانپور؛ آرین قلی پور؛ هاشم آقازاده؛ سید محسن علامه


نگاشت و تحلیل روند پژوهش‌های استراتژی خروج: ترکیبی از بیبلیومتری و مرور نظامند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 بهمن 1402

10.22059/jibm.2023.355734.4544

علیرضا والی پور؛ علی حیدری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ اسداله کردنائیج


ارائه مدل هم‏رقابتی در شرکت‌‏های هواپیمایی داخلی

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668

10.22059/jibm.2022.343563.4382

ساعده غیوری ثالث؛ محسن نظری؛ محمدعلی شاه حسینی


بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247

10.22059/jibm.2023.343140.4374

محمد جوادی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله گنجعلی


شناسایی و تبیین عوامل کلیدی توانمندساز در اجرای مشارکت راهبردی موفق

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 944-964

10.22059/jibm.2018.266850.3259

امید محبی منش؛ رضا حسنوی؛ غلامرضا توکلی؛ ابوالفضل باقری


مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 677-698

10.22059/jibm.2018.260823.3112

بابک یاوری فر؛ محمد محمودی میمند؛ اوژن کریمی؛ سیدموسی خادمی


فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298

10.22059/jibm.2019.280224.3488

شهریار عزیزی؛ بهمن حاجی پور؛ حسن دانایی فرد؛ رضا قنبرزاده میاندهی


ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44

10.22059/jibm.2018.258526.3065

محمدعلی شاه حسینی؛ علی حیدری؛ سیدمحمد اعرابی؛ صادق قادری کنگاوری


ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904

10.22059/jibm.2018.249026.2894

علیرضا ایرانی؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد رضا مهرگان؛ سپیده ایرانی


مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302

10.22059/jibm.2018.244813.2808

سید حمید هاشمی پطرودی؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ احمد جعفر نژاد؛ حسین صفری


ارائۀ یک مدل فرایندی برای آینده‎نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 349-370

10.22059/jibm.2017.230601.2554

مسلم شیروانی ناغانی؛ صفر فضلی؛ عین الله کشاورز ترک