موضوعات = 01. مدیریت راهبردی و اداره امور کسب و کار - مدیریت راهبردی
تدوین الگوی مطلوب جهت رقابت پذیری در صنعت فولاد با رویکرد انتقال فناوری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.375864.4779

علی امرائی؛ صفیه مهری نژاد؛ امیر بیات ترک


نقش خوش‌بینی مدیران در ورود اضافی: شبیه‌سازی تصمیمات ورود به بازار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1403

10.22059/jibm.2024.366526.4678

بهمن حاجی‌پور؛ امید سلیمان زاده؛ یدالله دادگر


نقش شایستگی تجزیه و تحلیل کسب‌وکار در تثبیت ظرفیت جذب و چابکی و بهبود نوآوری دیجیتال شرکت‌های دانش‌بنیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 اردیبهشت 1404

10.22059/jibm.2025.386719.4886

محمدعلی شاه حسینی؛ رسول نصرت‌پناه؛ غلامحسین آتشی


طراحی و تبیین مدل استراتژی بازاریابی پاسخگو و انعطاف پذیری در شرایط بحران در شرکت های کوچک و متوسط

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 خرداد 1404

10.22059/jibm.2025.384663.4869

اکرم احمدی؛ حسین رحیمی کلور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ باقر عسکرنژاد نوری


فراترکیب قابلیت‌های پویا و رشد شرکت با استفاده از مرور سیستماتیک ادبیات مبتنی بر چارچوب

دوره 17، شماره 2، 1404، صفحه 414-453

10.22059/jibm.2024.370633.4734

محمدحسین بیرامی؛ وحید خاشعی ورنامخواستی؛ مهدی ابراهیمی؛ مهدی حقیقی کفاش


طراحی مدل اقناع کارکنان در صنایع خلاق رسانه‌ای

دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-95

10.22059/jibm.2024.368961.4713

فرشته امین؛ سید مهدی شریفی؛ مهران ابراهیمی نژاد


طراحی مدل‌ کسب‌وکار مبتنی بر آینده‌نگاری: ارائه و اعتبارسنجی یک مدل مفهومی

دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 96-128

10.22059/jibm.2024.367253.4691

سلمان حسینی‌صفا؛ صفر فضلی؛ حاکم قاسمی؛ علی خالقی


ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت‏گذاری پویا (رویکرد فراترکیب)

دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148

10.22059/jibm.2024.369202.4718

منیژه حقیقی نسب؛ حمید رضا یزدانی؛ فاطمه گلی


تبیین قابلیت‌های‏‏ بازاریابی پویا مبتنی بر تغییرات اقلیمی: تحلیل اکتشافی از کسب‌وکارهای B2B

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 949-978

10.22059/jibm.2023.357925.4563

مریم اصغری نجیب؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی


مدل بلوغ مدل‌های ‌کسب‌و‌کار باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران)

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 1110-1137

10.22059/jibm.2022.341652.4350

فهیمه ملااحمدی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ نیما مختارزاده گروسی؛ مسعود کیماسی


نگاشت و تحلیل روند پژوهش‏های استراتژی خروج: ترکیبی از بیبلیومتری و مرور نظام‌مند

دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 284-317

10.22059/jibm.2023.355734.4544

علیرضا والی پور؛ علی حیدری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ اسداله کردنائیج


توسعه مدل بیمۀ دیجیتال با رویکرد داده‌بنیاد

دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 518-539

10.22059/jibm.2022.336731.4284

محمد آدابی؛ نسترن حاجی حیدری؛ سید حامد وارث


ارائه مدل هم‏رقابتی در شرکت‌‏های هواپیمایی داخلی

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668

10.22059/jibm.2022.343563.4382

ساعده غیوری ثالث؛ محسن نظری؛ محمدعلی شاه حسینی


بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247

10.22059/jibm.2023.343140.4374

محمد جوادی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله گنجعلی